Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Cosplay

~Schoolgirl shoes~

2016-02-28 21:07 #0 av: molam

Ska göra en cosplay, men har svårt att finna skorna, länns som jag inte kan sy dom, som jag ska gö med övriga dräkten, MEN är det nån som vet var man får tag på Typiska schoolgirl Skor? De som ser ut som Ballerina skor, fast har ett kardborreband mitt på? Vet inbte hur jag ska förklara x-x När jag förklarade för mamma sa dom att dom en gång Kallades för "Kina skor" o.e

Sajtvärd på Disney ifokus

Anmäl
2016-02-28 21:11 #1 av: Gladasvampen

Var tvungen att googla kinaskor för att se om någon verkligen kallade dem för det och det kom upp en massa alternativ. 

Nu är jag inte så insatt i temat men är det typ sådana skor du söker: http://www.indigoshop.se/kinaskor.html

~ Jultiden.blogg.se ~

Jultiden, en julblogg fylld med recept på cupcakes, pyssel och nageldekorationer 

Anmäl
2016-02-28 21:24 #2 av: GråHäxa

Det låter som att är kinaskor  du är ute efter :) 

Dom som #1 länkar till är enligt mig helt klart den snyggaste modellen men sitter ganska dåligt på foten. Skall du bara ha dem vi ett tillfälle kanske det inte spelar så stor roll, men annars skulle jag rekommendera den här varianten.

http://foridas.jetshop.se/pub_images/original/20140409_132023_2523.jpg

Anmäl
2016-02-28 23:38 #3 av: molam

Ja den där Varianten Fast med något Bredare Rem, Har hittat på diverse ställen, men då är dom Svartvita, dom ska vara helt svarta Och gärna inta kosta 500-700 då jag endast ska använda dom en gång xD

Anmäl
2016-02-28 23:42 #4 av: VildaVittra

#3 Kan du inte färga det vita?

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2016-02-28 23:57 #5 av: molam

Frågade min far om det, och han sa att det inte skulle funka Färgen skulle nötas av rätt så snabbt, han är målaremästare, så han borde veta

Anmäl
2016-03-01 16:48 #6 av: AnnaMoonshadow

Det finns nog en del träffar om du söker på school uniform shoes eller liknande. Har du inget emot att beställa från utlandet och vill komma undan billigt så kan sidor som Aliexpress eller lightinthebox vara förslag på ställen att kolla på.  Tänk dock efter så du känner dig säker att handla därifrån innan du beställer, de har lite varierade betyg. 

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.