Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Musik

Din favvo vocaloid låt

2016-02-12 16:16 #0 av: iSnail

Skriv din favvo vocaloid låt! Allt gills så länge de e vocaloid Skrattar

Anmäl
2016-02-12 18:26 #1 av: Eris

Shooting star :)

//Tänk att ett djur kan betyda så mycket//

Anmäl
2016-02-13 14:34 #2 av: AnnaMoonshadow

Svårt att välja en favorit :) Jag postar några som jag lyssnat på ganska mycket på sista tiden istället. 

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2016-02-13 14:34 #3 av: AnnaMoonshadow

Glad

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2016-02-13 14:35 #4 av: AnnaMoonshadow

Glad

Vea <3 

Anmäl
2016-02-13 14:35 #5 av: AnnaMoonshadow

Glad

Vea <3 

Anmäl
2016-02-14 13:34 #6 av: ElinTjej

Jag har några favoriter men
en av mina är Banshee strikes :)
Sen gillar jag även fukkireta. Bet dock inte om den räknas som vocaloid eller utauloid :o
^^

Anmäl
2016-02-16 08:40 #7 av: Eris

Freely tomorrow är bra :)

//Tänk att ett djur kan betyda så mycket//

Anmäl
2016-02-23 03:39 #8 av: ElinTjej

Jag älskar denna låten! Den får mina ögon att vattnas.. Så sorglig text :'(
Värd att lyssna på då den även är relativt kort också ;)

Skulle nog kunna spamma sönder denna tråden. Får ta det lite lungt! ^^;

Anmäl
2016-03-06 11:27 #9 av: [KelseyKawaii]

Åh, det finns så många bra! Men just nu lyssnar jag mycket på Hatsune Miku's låt "Romeo and Cinderella" :D

Anmäl
2016-03-10 06:10 #10 av: sjukkatt

Lyssnar inte så mycket på vocaloid, men fastnat lite för Gakupos Madness of Duke Venomania.

Anmäl
2016-03-13 09:48 #11 av: [Zachapacka]

Rolling girl med Hatsune Miku :)

Var inte alltför optimistisk, ljuset i tunneln kan vara ett tåg. /Kafka

Anmäl
2016-03-29 16:33 #12 av: Snurrig

Brukar inte lyssna på så mycket vocaloid, men älskar Trick & Treat med Len & Rin Skrattar

"The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Anmäl
2016-03-29 16:47 #13 av: ElinTjej

Hittade en ny låt med 梨本- P (Nashimoto-P) igår. Kan inte sluta lyssna på den \(°0°)/ Har dock varit extremt lat, så jag har inte orkat leta upp vad den heter på engleska... :3

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.