Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1727 ggr
AnnaMoonshadow
1/25/16, 10:10 PM

topplista: Anime 2016

I den här topplistan får ni medlemmar betygsätta animeserierna som sänds under 2016. Dela med er av era favoriter och låt listan vägleda andra att hitta de där guldklimparna.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Kevsterrr
1/28/16, 10:57 PM
#1

Andra säsongen av Shokugeki No Soma har väl inte börjat aira än? o:

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

AnnaMoonshadow
1/29/16, 9:37 AM
#2

#1 det kan nog stämma :D Jag slängde bara in en mängd serier som släpps under året. Förhoppningsvis betygsätter ingen dem förens de har kommit igång ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

iFokus
1/30/16, 12:04 AM
#3

EllenAlicia har lagt till följande förslag:

  • Boku dake ga inai machi
[EllenAlicia]
1/30/16, 12:05 AM
#4

vrf ändras inte betyg på den ja adda för mig? :o

iFokus
1/30/16, 8:10 PM
#5

EllenAlicia har lagt till följande förslag:

  • ajin
AnnaMoonshadow
2/1/16, 9:30 AM
#6

#4 jag är inte säker om jag förstår rätt men betygsstapeln i mitten fylls inte i förens flera har röstat på den, annars anses serien ha  fått för lite röster för att vara rättvisande för andra besökare :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[EllenAlicia]
2/1/16, 7:23 PM
#7

#6 hmm okej, tyckte de va konstigt för jag kan ej rösta på de jag lagt till och de är de enda jag har sett också haha^^

AnnaMoonshadow
2/2/16, 3:00 PM
#8

#7 du röstar på de du lägger till själv genom att fylla i rätt antal stjärnor innan du trycker skicka :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[EllenAlicia]
2/3/16, 10:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

#8 de har jag men inget händer. men de gör inge^^!

Upp till toppen
Annons: