Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Cosplay

Letar cosplay linser!

2015-12-09 20:47 #0 av: [MikeW]

Hej alla! Jag letar efter några linser med styrka så jag kan se när jag har på mig dom xp

Letar efter rinnegan linser, helst sådana som täcker hela ögat fast det går bra med de som täcker bara ögat. Har letat i evigheter!! tack i förväg <3 :D

www.kairuo.deviantart.com Spöke  Sajtvärd för Teckning Ifokus
           Check out my art ^ :D              Medarbetare för Digital Konst

Anmäl
2015-12-09 20:52 #1 av: [MikeW]

Det var inget! hittade några x3 fast behöver också sharingan linser då jag trodde jag hittade rätt fast dom hade ingen styrka i sig. Ska forsätta leta runt, hittar jag så säger jag till c:

Anmäl
2015-12-09 20:55 #2 av: [MikeW]

Found what I was looking for, sorry ^^'

Anmäl
2015-12-09 21:15 #3 av: [MikeW]

So expensive tho ;-;

Anmäl
2015-12-10 07:39 #4 av: AnnaMoonshadow

Haha du har fullt upp med letandet märker jag xD Tyvärr är det mycket dyrare om man ska ha styrka :( 

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2015-12-10 08:03 #5 av: [MikeW]

Ja jag såg det xp hatar mina ögon ;-; Kan ju dock bara ha styrka i ett öga fast det är skit konstigt att bara kunna se med ett öga xp

Anmäl
2015-12-10 08:26 #6 av: AnnaMoonshadow

haha I hear you! fast jag lever med det varje dag då jag nära nog är blind på mitt ena öga Lipar

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2015-12-10 08:46 #7 av: [MikeW]

Eyes can be real bi***es sometimes xD 

Anmäl
2015-12-10 11:11 #8 av: AnnaMoonshadow

hahaha xD 

Vea <3 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.