Annons:
Etikettsajten
Läst 843 ggr
AnnaMoonshadow
2015-10-23 11:56

Hjälp oss utöka lexikonet med serier

Som många av er vet har vi ett lexikon på sajten som redan blivit ganska stor, men något som vi saknar är inlägg om olika animer och mangor. Jag vet att många av medlemmarna på sajten kollar regelbundet på olika Anime serier och läser regelbundet Manga och jag behöver nu er hjälp för att få lexikonet att växa! 👍

Jag har inte tyvärr tid eller möjlighet att ha koll på alla serier och skriva inläggen helt själv så därför uppmanar jag er att göra ett inlägg över en serie som ni gillar. Om alla gör ett eget inlägg blir det en hel del som kommer in i lexikonet och ni har möjlighet att dela med er och få andra intresserade av det ni gillar. 

Vad borde ni då ta med i ett inlägg? Lite kort handling, kanske information om vem som skapat serien och hur lång den är. Är den pågående eller avslutad? Bild eller video är väldigt välkommen men använder ni en bild så se till att ni får använda den och länka till källan. Döp inlägget till seriens namn och glöm inte att klicka i "tillhör sajtens lexikon" under textfältet  (jag kollar alla poster och ser efter så de ligger rätt sen).  För exempel på hur de kan se ut kan ni se det här inlägget.

Jag vill tacka alla deltagare i förväg för att ni hjälper sajten att bli bättre ❤️

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[EllenAlicia]
2015-10-25 21:29
#1

jag kan försöka skriva nån under lovet haha men är inte alls bra på att skriva och sånt..

AnnaMoonshadow
2015-10-28 14:07
#2

#1 Du är mer än välkommen att skriva och tror inte alls att du skriver nå dåligt :) det behöver heller inte vara så snyggt eller så långt, jag uppskattar alla tillägg till sajten!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
2015-11-05 11:08
#3

*Putt* 

Jag vill verkligen ha hjälp att uppdatera sajten om serier som är bra och intressanta. Va inte rädda för att posta nya inlägg ❤️

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[EllenAlicia]
2015-11-05 19:53
#4

#3 förlåt att jag ej gjort det ännu heh 😞

Upp till toppen
Annons: