Annons:
Etiketterdesignmodearkitektur
Läst 1048 ggr
[EllenAlicia]
10/19/15, 5:23 PM

Decora kläder

Jag undrar vart man kan få tag i liknande kläder som de har i Decora fashion. helstdark Decora men de går med vad som helst :) 

jag ääälskar tex hur denna ser ut http://weeaboo-kei.tumblr.com/image/120683896171

Annons:
AnnaMoonshadow
10/19/15, 8:28 PM
#1

Decora bygger ju främst på dekorationerna och inte själva basplaggen så mycket av kläderna kan man få tag på i svenska butiker. När det gäller Dark Decora så är det nästan lättare att hitta då många av de plaggen kan återfinnas i butiker för alternativa klädstilar och goth. Några sidor jag kan tipsa om  är: 

Shock

Blue Fox

Grotica

Men kanske framför allt Kawaii.se som har mycket av intresse för stilen både när det gäller kläder och dekorationer så som hårspännen, slipsar, hängslen, armband och halsband m.m. 

Sedan är det bara att shoppa loss och dekorera på.  Vill man även öka utbudet så ska man bege sig till internetbutiker som riktar sig mot Lolita och Decora, eller varför inte ebay m.m.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[EllenAlicia]
10/19/15, 9:02 PM
#2

tack ^^ de va svårt att inte hitta så färglada Decora smycken men tror de kommer bli en blandning av vanlig och dark i början

AnnaMoonshadow
10/20/15, 9:45 AM
#3

De flesta brukar ju blanda smycken i svart vitt och färger så som rosa och lila. Smycken som passar kan du ju även hitta i vanliga klädbutiker, kanske framför allt på barnavdelningarna 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: