Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 533 ggr
[RC1393]
8/2/15, 9:56 PM

Why Do People Love To Hate On Mainstream Anime?

Tycker det här är rätt intressant ändå. En del klagar så över mainstream Anime och vill vara bäst genom att skryta med att de gillar de mest icke populära animes, andra ursäktar sig så mycket för att de gillar en mainstream Anime och ytterligare andra bryr sig inte så mycket eller står för att de gillar mainstream Anime

Vad tycker ni om mainstream Anime och fenomenet att på internet klanka ned på den typen av Anime?

Annons:
[RC1393]
8/2/15, 10:02 PM
#1

När jag var ny (kanske jag är fortfarande😃) inom Anime och Manga så skydde jag också det som var mainstream, eftersom alla sa att de var dåliga. Detta var till trots att det var just mainstreama animes som fått mig att intressera mig för denna serieform. Ju mer jag ser av Anime och Manga ju mindre bryr jag mig om mainstream eller ej, det är inte ens något jag nämner när jag presenterar en Anime för någon annan för det är (för mig) egentligen inte viktigt om animen är mainstream eller inte, bara storyn är bra.

DiamondIce
8/2/15, 10:07 PM
#2

Jag tycker inte att person 1 har någon rätt att klanka ner på vad person 2 tycker om oavsett om det är "mainstream" eller inte. Sen kan man ju inte kräva att alla ska gilla lika…

Men jag håller med dig, så länge storyn (och i mitt fall animationen) är bra så spelar det ingen roll om den är populär eller inte 🙂

[EllenAlicia]
8/2/15, 10:20 PM
#3

jag tycker inte om "mainstreama" serier så mycket för att de är alla rätt lika (eller cliche som han sa )men jag gilllar ju oxå vissa som death note, Tokyo ghoul, knb och aot. 

jag gillar verkligen indie Anime, Manga, spel, filmer, music etc men jag gillar oxå vissa mainstreama saker :)

Upp till toppen
Annons: