Annons:
Etikettmusik
Läst 1085 ggr
Snurrig
2015-07-24 19:51

nico nico chorus

Hellu!
Jag tycker det kan vara rätt svårt att hitta bra låtar ibland, så undrar om ni har några tips på nico nico chorus-låtar som ni tycker om?

Ibland hittar man ju jättemäktiga som tex denna https://www.youtube.com/watch?v=IPvwla-oLig Vet ni något liknande?

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Annons:
DiamondIce
2015-07-24 20:57
#1

Jag har tyvärr inget förslag, men oj det var absolut en märklig text! Jag tror inte jag hade hängt med alls utan filmen! 🤦‍♂️ Och jag var inte alls förberedd på vilken vändning det skulle ta! 😮

[ElinTjej]
2015-07-27 01:00
#2

Hm jag skulle kunna tipsa om Two breaths walking. Också en Nico nico chours låt. En av mina favvolåtar just nu hehe ^^;

Luckysoul
2015-07-31 19:17
#3

Kan någon ge mig en bra förklaring på vad som egentligen hände i den videon. Mitt huvud hängde inte riktigt med 🤔 Jag fattar ju det uppenbara med att pojken dog istället för henne, men varför de typ hade dubbelgångare och hur allt hängde ihop vill jag gärna ha en förklaring på om någon kan ge mig en sådan 😉

Snurrig
2015-07-31 20:49
#4

#3 Pojken ser flickan dö gång på gång, tills han tror sig kunna rädda henne genom att dö i hennes plats, men då blir det tvärt om att han dör gång på gång och hon tvingas se det. Egentligen spelar det ingen roll vem som dör, för det kommer ju ändå upprepa sig. När han "offrar" sig för första gången så ler han. I början när flickan dog så tyckte han sig se att hon log, vilket tyder på att allt det här redan har hänt förut, att han har dött förut och att hon försöker ta hans plats (rädda honom) genom att vara den som dör.

Det är väl en oändlig "time-loop" där samma dag upprepar sig varje gång någon av dom dör. Jag vet inte om det finns någon dold mening med det hela.. Vad menar du med dubbelgångare?

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

[ElinTjej]
2015-07-31 20:51
#5

Hmm.. Jag läste på en wikisida vad låten handlade om.. Ska kolla upp det och se vad jag hittar

[ElinTjej]
2015-07-31 20:52
Annons:
Snurrig
2015-07-31 20:55
#7

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Upp till toppen
Annons: