Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Musik

Japansk musik - Tips?

2015-05-17 11:03 #0 av: [ThisIsWheels]

Hej! Jag undrar om ni kan ge mig lite tips på japanska band som ni tycker om :) Skriv gärna lite fakta om bandet Glad

// Wheels

Anmäl
2015-05-17 11:10 #1 av: [Thew]1

Jag lyssnar bara på visual kei band som Diaura och MoNoLith. Tror inte dom är så aktiva nu dock, eller om det är din musikstil...Glad

Anmäl
2015-05-17 11:36 #2 av: EllenAlicia

KANA-BOON, Dom har låtar som fasnar direkt i huvudet. Och de är speciella på alla olika sätt :D lyssna

Anmäl
2015-05-17 12:25 #3 av: [ThisIsWheels]

Tack för era tips! Ska kolla upp lite mer om dem nu Glad

Anmäl
2015-05-17 14:11 #4 av: DiamondIce

Jag tycker om Alice Nine, men vet inte om de är aktiva längre :s Kat-tun är också bra, fast mycket lugnare. Dock nästan omöjligt att hitta musik av dem på internet av någon anledning...

Sajtvärd för Furry Paws

Medarbetare på Japan och Goth

Anmäl
2015-05-17 16:52 #5 av: [ThisIsWheels]

#4 Tack för tipsen! Ska kolla upp dem också Glad

Anmäl
2015-05-19 18:27 #6 av: TokyoWings

#4 Alla Johnny'sar är svåra att hitta x) 

#0 Jag gillar lugn musik som Tegomass (även NEWS som de tillhör, också de Johnny's som Kat-Tun), Ikimono Gakari och Nishino Kana!

RisingSun - Bloggandes om Tokyo, Japan
Medarbetare på Japan

Anmäl
2015-05-20 07:45 #7 av: AnnaMoonshadow

Piko, Superfly, Kyary Pamyu Pamyu och vissa låtar av ℃-ute  är några jag lyssnar på också :) 

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2015-05-20 08:58 #8 av: [ThisIsWheels]

#6 och #7 Tack för era tips :D Ska kolla upp dem också Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.