Annons:
Etiketterfilmtv-serier
Läst 883 ggr
Cireea
2015-05-13 19:04

Vilken anime tänker vi på?!

Alltså jag och min syster får psykbryt här hemma. Vi båda två har en scen i huvudet av en tjej i en Anime serie (eller film?) som sitter och funderar på något samtidigt som denne liksom bygger ett torn av ris i en skål/tallrik. Tjejen sitter i skräddarställning, dock vet jag inte om hon sitter i sin säng eller på golvet. 

Det där sista riskornet försöker personen ställa upp på högkant så att säga men det faller ner så personen gör om proceduren flera gånger samtidigt som denne tar några tuggor från riset. Riset är nästan animerat/målat som om det ligger i en sås, vi tänker oss typ risgrynsgröt för det såg ut precis så. 

Ringer det en klocka hos NÅGON?!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
2015-05-14 02:42
#1

Never mind, vi insåg att det såklart är början av Mulan! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

AnnaMoonshadow
2015-05-14 19:51
#2

haha när jag läste beskrivningen i #0 så kände jag så väl igen det men jag kunna inte heller placera det 😛

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Cireea
2015-05-15 13:01
#3

#2 Haha alltså vi höll på att söka ihjäl oss hela dagen och så på kvällen kom min syster inrusande till mig och skriker "DET ÄR JU FÖR F*N MULAN!!" 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

AnnaMoonshadow
2015-05-15 13:22
#4

Hahaha xD jag kan tänka mig precis hur det är! jag och min syster har också suttit fast på titlar till gamla barnprogram och filmer som nästan gör en galen innan man kommer på!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: