Annons:
Etiketterdesignmodearkitektur
Läst 1450 ggr
Lizelda
2015-05-13 19:02

Lolitaskor online?

Att hitta lolitaklänningar online brukar ju inte vara så svårt men skor verkar ju vara ett rent helvete. Jag har i alla fall inte hittat några! Eller jo, på ebay, från Kina. Finns de någon annanstans? Kanske på något ställe som inte tar forever med frakten heller :) En fysiks butik i typ Göteborg eller runt där vore ju allra bäst!

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
DiamondIce
2015-05-13 20:54
#1

Här hittar du några! Jag vet dock inte om de är någon bra kvalité, har aldrig beställt skor därifrån 🤔

Jag har för mig att de brukar dyka upp ett par på tradera då och då, om du inte har något emot begagnat 🙂

[EllenAlicia]
2015-05-13 21:40
#2

När min syrra köpte där så fick dom betala frakt eller nåt liknande (kommer inte ihåg va de heter) även fast de inte skulle det och det var många hundra lappar :/

*~HamsterHamster~*
2015-05-13 21:42
#3

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Lizelda
2015-05-13 22:26
#4

#1 #2 Lightinthebox, miniinthebox och dylika sidor är iiiinte bra så de ska man akta sig för

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

DiamondIce
2015-05-14 14:05
#5

#4 Vilken tur att du har fått massa andra förslag då 🙂

AnnaMoonshadow
2015-05-14 19:49
#6

Jag beställer ofta från yesstyle, de har massa söta kläder och saker och även skor med lolitakänsla (även om det kanske inte är kända lolitamärken). De är väldigt pålitliga och för det mesta brukar man slippa betala inporten/tullen 🙂 dock har jag aldrig handlat skor via dem så kan inte uttala mig om kvalité, storlekar m.m.. Men de är ju återförsäljare till många märken och det brukar ofta finnas kommentarer från köpare på produkterna

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Lizelda
2015-05-14 20:46
#7

#6 Då jag inte kan några märken och inte är någon märkesmänniska så spelar det ingen roll ^^ Hellre mindre kända märken, känns bättre i plånboken xD

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Upp till toppen
Annons: