Annons:
Etiketterköpessäljesbytes
Läst 680 ggr
Rafflan
5/13/15, 12:51 AM

(K) Sökes Ororon 1-4

Vill köpa hela serien av Ororon (The Devil Ororon/The Demon Ororon) på svenska!

Någon som har att sälja? 😃

Annons:
AnnaMoonshadow
5/13/15, 8:49 AM
#1

jag har den men tyvärr tänker jag inte sälja den ;) Har du kikat på blocket, tradera m.m.? annars kanske den finns begagnat på t.ex. comic heaven i Stockholm :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Yukionna15
5/13/15, 12:29 PM
#2

Den finns att köpa på sf-bokhandel 🙂Och då är den på svenska😉

Rafflan
5/13/15, 1:39 PM
#3

#2 aaaahhhh, DU ÄR BÄST 😃

Nu är böckerna beställda, och den eviga väntan på att få hem dem…
+ så hoppas jag böckerna är bra, hittade inget om böckerna var begagnade eller nya?

AnnaMoonshadow
5/13/15, 1:44 PM
#4

Sf brukar bara sälja nytt :D Trodde faktiskt inte de fanns där längre annars hade jag tipsat om dem med

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Rafflan
5/13/15, 1:49 PM
#5

#4 jag är sååååå glad, letat lite löst efter Ororon serien i flera år nu BL.a blocket, tradera, bokbörsen osv :D

Nu saknad bara Darren Shane serien, men får se till att spara lite mer pengar först då den är på 12 böcker ;)

Yukionna15
5/14/15, 12:12 AM
#6

Kul att man kunde hjälpa :) Köpte mina där ifrån, och var där i måndags och tycktes mig ha sätt dem inne ;) (har fotografiskt minne så kommer ihåg att de var på hyllan ;) )

Annons:
Upp till toppen
Annons: