Annons:
Etikettcosplay
Läst 4635 ggr
_maaika_
2015-04-24 19:39

Köpa kattöron online

Hej! Väldigt sur just nu eftersom min idiot farsa har tagit sönder mitt diadem med kattöron/rosett/pinglor och han vill inte erkänna att han gjort det. -.-' Jag försöker hitta hemsidan de är köpta från men kommer inte på vad det hette, minns bara att det var en svensk sida. Så min fråga är då vilka svenska japanska online butiker känner ni till? Jag vill jätte gärna ha likadana som dom som gick sönder och jag vet att de finns nånstans.

Annons:
VildaVittra
2015-04-24 20:00
#1

Det går inte att laga dom? Kan du lägga upp en bild så man kan se om det går? 🙂

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

DiamondIce
2015-04-24 20:27
#2

Har du en bild på diademet? Det är större chans att någon känner igen dem och kan hjälpa dig hitta samma sort om vi vet ungefär hur de ser ut 🙂

_maaika_
2015-04-24 20:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Här är bild på dom. Ena örat har trillat loss och vi har inte material till att laga det. Dessutom har pappa haft sönder så pass mycket av mina saker så nu får han faktiskt ta och betala för det, därför vill jag hitta de så jag kan köpa nya (och kräva pengar av honom för det han gjort)

VildaVittra
2015-04-24 20:46
#4

#3 Du tänker på att materialet till att laga dom kan kosta mer samt besväret med att göra det kan vara mer jobbigt för honom än att köpa ett par nya? 😉

Lite silikon borde ju kunna fästa örat igen.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

_maaika_
2015-04-24 20:54
#5

Jag tänker att han är skyldig mig att köpa nya eftersom han hade sönder dom (plus alla andra saker). Dessutom när han väl köpt nya kan jag laga de gamla och ha som reserv, han kommer ändå inte märka nått

AnnaMoonshadow
2015-04-25 08:25
#6

hmm… kommer bara på dessa just nu, kika på dem:

Kawaii.se

talkingclothes.se

kawaeimport.se

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
DiamondIce
2015-04-25 12:41
#7

Är de här lika dana? http://www.lightinthebox.com/sv/fanga-katten-cute-kitten-ears-harspannen-cos_p1332720.html

Det är kanske inte samma butik du köpte dem från från början, men de ser ut som samma tycker jag? 🙂

Hallonregn
2015-04-29 18:58
#8

Hoppas dem bara inte kommer från Okaeri.se eller Tomodachi.se
Dem sidorna är nerlagda sen ett tag tillbaka :<

DiamondIce
2016-01-06 13:55
#10

#9 Helt pålitlig är den inte… Jag har handlat lite småsaker därifrån, och det tillkommer alltid mer till priset (frakt, försäkring ifall varan skulle försvinna på vägen, tullförsäkring ovs). Och man ska alltid läsa användarkommentarerna innan man beställer, så man vet vad man faktiskt får 🙂

Upp till toppen
Annons: