Annons:
Etiketterfilmtv-serier
Läst 811 ggr
Monkey D. Luffy
4/16/15, 4:03 PM

Big Hero 6

Hellu, ville bara tipsa om Big Hero 6 för er som inte sett den. Den är riktigt bra och Fall Out Boy har gjort låten Immortals som är med!

(De är riktigt bra! ^^)

Annons:
fsigge
4/16/15, 4:12 PM
#1

Omg, det var den bästa barnfilmen jag sett! Den är bättre än lejonkungen! Har en väldigt stor fobi för robotar då dom inte får ont om de "skadar sig" eller så så att de kan ju döda en människa väldigt lätt . men denna filmen var lite omvänd eller vad man ska säga. XD Kan också rekommendera den. :)

Frida

stinakrok
4/16/15, 4:18 PM
#2

Är det den filmen som handlar om ett troll och en isbjörn?

fsigge
4/16/15, 4:24 PM
#3

#2 nej, den handlar om en robot som heter Baymax.

Frida

Monkey D. Luffy
4/16/15, 4:46 PM
#4

#2 Och en pojke som heter Hiro ^^

stinakrok
4/16/15, 4:55 PM
#5

#4 Låter som en kanonfilm! Den filmen ska jag givmilt titta på när jag har tid och lust för sådant trams, hihihi. Barnfilmer brukar vara något för mig och för mig dotter, så det blir en kanon lekstund för oss båda!

TokyoWings
4/16/15, 6:56 PM
#6

Såg den faktiskt på japanska! Tycker ärligt talat den japanska dubben var bättre än originalet x) och det brukar det inte vara, men de hade många riktigt bra röster, med röstskådespelare som är populära inom anime^^

Äääälskade filmen! Den var underbar^^

RisingSun - Bloggandes om Tokyo, Japan
Medarbetare på Japan

Annons:
AnnaMoonshadow
4/16/15, 9:12 PM
#7

Jag gillar också filmen, skulle hellre kalla den en familjefilm än barnfilm då det är många vuxna som också gillar den 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Surpan
4/17/15, 11:32 AM
#8

Det är absolut en familjefilm och ingen barnfilm (vilket lejonkungen är också). 🙂En bra sådan.

/Surpan

Upp till toppen
Annons: