Annons:
Etiketterkonserterkonventevent
Läst 739 ggr
hannalh
2015-03-24 20:25

NärCon Sommar 2015

Hej, det var ett tag sen nu hahah.

Igår började ju biljetterna till Närcon Sommar 2015 säljas, och jag har beställt och undrar om några andra ska dit/funderar ( även om det är rätt klart att ni ska åka, haha )

Jag har även några andra frågor. Detta är första året jag åker och jag undrar om ni kan ge mig lite tips om vad jag ska tänka på och vad som är viktigt. Och så undrar jag även vad NI tänker cosplaya där ;D

Annons:
DiamondIce
2015-03-24 21:29
#1

Åhh jag funderar på att åka, men misstänker att det kommer krocka med jobb 😕

AnnaMoonshadow
2015-03-25 06:49
#2

#0 har du varit på andra Konvent tidigare? annars kan det vara värt att kika på t.ex. den här artikeln.  En sak som kan vara värt att tänka på när man ska på just Närcon är att kolla upp bussarna i Linköping om man inte åker bil. Konventsområdet ligger liksom utanför centrum och många åker buss in till stan och till tågstationen för att slippa släpa väskor och gå långt. 

Att kolla schemat innan man åker är också ett måste, då kan du skriva upp tiderna för de saker som du MÅSTE se. Det händer så mycket under Närcon att det finns risk att du missar saker annars. 

Jag vill gå i sommar men jag befarar att jag jobbar den helgen, det får jag inte veta i början av juni, så blir inga biljettköp innan dess. Har jag tur kan jag i alla fall åka över någon dag! Det håller jag iaf tummarna för.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: