Annons:
Etiketterdesignmodearkitektur
Läst 1084 ggr
[GandalfOppa]
3/11/15, 12:22 PM

första lolita-kläning

Hej!

Jag har länge velat börja klä mig i Lolita och tittar just nu runt på olika sajter för att få en överblick. Det finns bara ett litet problem,  jag vill inte använda mig av PayPal… Så har ni typ någon erfarenhet och tips på sidor som använder sig av typ mastercard?:) (ej mc genom PayPal)

Annons:
AnnaMoonshadow
3/11/15, 1:25 PM
#1

Får jag fråga varför du inte gillar Paypal? såhär på rak hand kommer jag inte på någon som kanske kan hjälpa dig men jag ska fundera lite och återkomma :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

DiamondIce
3/11/15, 1:49 PM
#2

När jag för några år sen handlade hos http://www.talkingclothes.se så kunde man betala med mastercard och visa har jag för mig. Dock så var leveranstiden löjligt lång, tog nästan en månad längre än vad de sa innan jag fick mina kläder… De har inte så mycket Lolita kläder att välja mellan heller…

http://lolitabutiken.se/ kan man betala på flera sätt hos, men jag har aldrig handlat där så jag vet inte hur bra kvalité eller hur prisvärda de är 🤔

[GandalfOppa]
3/11/15, 1:52 PM
#3

Tack för svaren!:)

Det är min pappa som sköter hanteringen av mina pengar, det är därför och han vill inte skaffa paypal…. Men skulle kanske kunna försöka övertala honom ytterligare en gång.

DiamondIce
3/11/15, 1:58 PM
#4

#3 Gör det! Paypal är lätt att ha och göra med, till och med min mormor som inte kan smsa klarar av det (även om vi inte är säkra på hur det gick till) 😉

AnnaMoonshadow
3/11/15, 10:17 PM
#5

#3 då förstår jag! men som #4 säger är Paypal både enkelt (du behöver bara komma ihåg inloggningsuppgifterna) och ett säkrare sätt att betala online med, speciellt om man handlar från utländska sidor 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[GandalfOppa]
3/12/15, 12:29 PM
#6

:)

Annons:
Upp till toppen
Annons: