Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Anime & Manga

Sci-fimässan i Malmö

2015-03-01 20:57 #0 av: Luckysoul

Igår var jag på sci-fimässan i Malmö och det blev lite inköp av diverse grejer ;)

Jag hittade en tröja med Totoro och ett Tororo-smycke :) Jag köpte även fyra studio Ghibli-filmer =)

Fanns där någon annan på sci-fimässan och vad hittade ni för grejer att köpa? =)

Anmäl
2015-03-01 21:33 #1 av: AnnaMoonshadow

Åhh, jag är så avundsjuk på din tröja! så söt~ Hjärta

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2015-03-01 22:42 #2 av: DiamondIce

Åhh de där filmerna ska vara jättebra vad jag har hört! Skrattar

Sajtvärd för Furry Paws

Medarbetare på Japan och Goth

Anmäl
2015-03-01 23:13 #3 av: AnnaMoonshadow

Jag bara älskar ghibli-filmer <3 Så #2, enligt mig är de superbra! Vi får se vad #0 tycker om dem sen om hon inte sett dem än 

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2015-03-02 12:37 #4 av: Luckysoul

#1 Hihi ja visst var den söt! Kunde verkligen inte låta bli att köpa den! Hjärta

#2 Jag har också bara hört bra om Studio Ghiblis filmer. Jag har än så länge bara sett Kikis expressbud av de 4 filmerna men den var riktigt bra =) Jag återkommer med hur de andra filmerna var =) Skrattar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.