Annons:
Etiketterköpessäljesbytes
Läst 893 ggr
Surpan
2/9/15, 3:06 PM

Inredning

Hej!

Vet någon vart man kan köpa fin inredning i Stockholm som går i japaninspirerat tema? Det vi framförallt letar efter är småsaker som vaser, krukor, tavlor. Det ska vara till ett sovrum som har färgerna grått och rosa. 🙂

/Surpan

Annons:
VildaVittra
2/9/15, 3:14 PM
#1

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Surpan
2/9/15, 3:19 PM
#2

Nej men tack för tipsen, jag ska vara helt ärlig med att jag inte riktigt förstår deras hemsida och hur man budar eller söker efter prylar.. Ska försöka kika lite närmare!

/Surpan

VildaVittra
2/9/15, 3:22 PM
#3

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Surpan
2/9/15, 3:40 PM
#4

Hm.. Lite komplicerat plus att det ser ut att bli väldigt dyrt.

/Surpan

VildaVittra
2/9/15, 3:48 PM
#5

Så himla dyrt blir det inte så länge man inte köper dyra saker, bara en slagavgift och en procent på det vinnande budet. Och till skillnad från tradera så tar de ansvar för sakerna, de skickar/säljer inte några trasiga saker. Det uppskattade värdet behöver inte bli ens i närheten av vad det går för. 

På bukowskis har jag köpt serviser för några hundralappar, vilket var del skulle kostat på tradera. 

Man registrerar sig, budar och om man vinner hämtar man saken inom ett par dagar (om man nu inte budat in från något av deras andra hus, då tar det några dagar till).

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Surpan
2/9/15, 3:50 PM
#6

Jag har registrerat mig i alla fall. Ska kika mer när jag kommer hem. 🙂 Jag förstår att det är smidigare än Tex Tradera, men jag har aldrig handlat på tradera eller ebay och sånt heller så det är lite ovant!

/Surpan

Annons:
VildaVittra
2/9/15, 3:56 PM
#7

Du kan ju alltid gå dit och be om hjälp, det finns ju personal där i visningslokalen. Just Bukowskismarket är inte snobbigt alls, andra auktionshus kan däremot vara det, så du kommer inte känna dig malplacerad.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Upp till toppen
Annons: