Annons:
Etikettmusik
Läst 1727 ggr
AnnaMoonshadow
2015-02-06 09:04

Melodifestivalen - Dolly style

jpop, kpop, yohiokopior, lolitor, eurodisco, bra eller dålig?  Det är några av de frågor som ställs och debatteras i flera av de diskusioner  jag sett kring tjejerna i Dolly Style. Trion är med i första deltävlingen i melodifestivalen nu på lördag. Vad tycker och tror ni?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[EllenAlicia]
2015-02-06 16:59
#1

värkar kul fast kommer inte kolla på för kollar inte på mellodifestivalen :p

AnnaMoonshadow
2015-02-07 07:53
#2

#1 haha man kan ju kolla ändå även om man inte brukar göra det?  :P 

Jag ska kolla med sambon. Jag väljer nog dock att inte uttala mig innan jag sett och hört dem om deras stil m.m. 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AilyAdams
2015-02-07 22:30
#3

Tyckte alla låtarna var dåliga, denna inkluderad. Men den känns helt klart given på nästa utgåva av Hits for Kids. 😉

 **************************
Heter det De eller Dem?

TokyoWings
2015-02-09 19:33
#4

Kändes som en dålig rip-of av kyary pamyu pamyu…

RisingSun - Bloggandes om Tokyo, Japan
Medarbetare på Japan

AnnaMoonshadow
2015-02-10 07:10
#5

#4 jag håller nog med dig om det ^_^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: