Japan.ifokus

Nya ord till lexikonet!

2015-01-31 07:22 #0 av: AnnaMoonshadow

Hej folket! Har ni ord ni tycker passar in i vårt lexikon var inte rädda för att skriva nya inlägg och lägga till dem genom att klicka i "tillhör sajtens lexikon" (rubriken blir då ordet i lexikonet). Eller så är ni välkomna att höra av er till mig eller någon annan admin med ert önskemål så kan vi lägga till det istället! 

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2015-02-05 16:42 #1 av: tlover

Jag har ett önskemål, Ainu

Är du sugen på en kopp te? Besök te ifokus, min blogg eller min tebutik
Har ni sett te.ifokus engelska systersajt Tea savvity!
Löste eller påste, vad föredrar du?

Anmäl
2015-02-05 18:39 #2 av: AnnaMoonshadow

Vad bra, Tack! det ska jag skriva upp på vår dålda ordlista över saker som ska läggas till!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2015-03-08 13:40 #3 av: tlover

Tanebata skulle det vara kul att läsa om med tanke på att dom ska ha en tanebata teceremoni i Stockholm i sommar.

Är du sugen på en kopp te? Besök te ifokus, min blogg eller min tebutik
Har ni sett te.ifokus engelska systersajt Tea savvity!
Löste eller påste, vad föredrar du?

Anmäl
2015-03-09 07:41 #4 av: AnnaMoonshadow

Åhh, det ska jag fundera på att skriva om :D 

Vea <3 

Anmäl
2015-04-10 08:18 #5 av: AnnaMoonshadow

Fler förslag?

Vea <3 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.