Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1263 ggr
TJW
2014-12-30 05:51

Naruto pocket böcker. Hjälp!

Hejsan!

Är 27 år gammal snubbe och är ett MEGA Naruto fan. sett på serien sedan jag var 14 så serien har följt med mig halva livet. Har en Naruto tatuering sedan några år tillbaka och flera cosplay objekt bla bla bla.

Iallafall

Jag är intresserad av att köpa böckerna nu när mangan är slut (Vet att sista volymen inte släpps förrän Februari 2015). Är intresserad av att köpa den Engelska översättningen och vill helst börja köpa idag istället för alla pocket böcker samtidigt som förmodligen skulle tömma min plånbok omedelbart. Så tänkte att det kunde vara bra att börja köpa böckerna successivt nu, men jag vet inte var.

Så min fråga blir uppenbarligen vart kan jag köpa Naruto böckerna med Engelsk översättning någonstans?

En länk till en trovärdig sida (helst av någon härifrån som köpt från sidan) skulle vara underbart.

Tack för all hjälp!

-TJW

Annons:
TokyoWings
2014-12-30 06:14
#1

Sifi-bokhandeln har alla så vitt jag vet, och en hel del bokhandlar brukar ha, t.ex bokus och akademin etc. Annars kan du troligen hitta begagnade på tradera.  CDON har jag för mig har dem för ett okej pris.

RisingSun - Bloggandes om Tokyo, Japan
Medarbetare på Japan

TokyoWings
2014-12-30 06:15
#2

Jag äger själv nästan alla böckerna och har köpt de flesta från sifi eller bokus.

RisingSun - Bloggandes om Tokyo, Japan
Medarbetare på Japan

TJW
2014-12-30 07:58
#3

Perfekt! Kollar in sidorna lite senare idag. Tack så mycket! :)

AnnaMoonshadow
2015-01-03 15:05
#4

jag vill slå ett slag för bookdepositery! Visserligen är sidan engelsk och man får betala med kort och i förväg, men jag har aldrig haft några problem med att beställa därifrån och de har så otroligt mycket bra! Jag har beställt massor därifrån, speciellt Manga, så kan varmt rekommendera dem.

 När jag nu kikade lite snabbt låg Naruto-böckerna under 70 kr/boken och de har alltid gratis frakt. Dessutom kan man ha tur och få vissa böcker lite rabatterade :) 

En annan sak jag gillar är att de aldrig låter böckerna ligga på lagret för att vänta in de böcker som tar längre tid att skicka utan de delar i så fall upp ordern och skickar böckerna separat. Det kan då innebära att man får flera paket, kanske dagarna efter varandra, om man gör en större beställning. Det underlättar om man har bråttom att börja få hem dem. I varje paket brukar de också skicka med ett eller två bokmärken, något som är lite roligt att samla på och utnyttja!

Utbudet är ytterligare en sak som talar för sidan, nästan all min engelsk litteratur och Manga beställer jag från dem eftersom de faktiskt har nästan allt!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

TJW
2015-01-10 05:58
#5

#4 Tack! Kikar in den sidan också :)

Upp till toppen
Annons: