Annons:
Annons:
[EllenAlicia]
12/17/14, 5:52 PM
#1

TGR kanske ^^ nån inrednings butik?

AnnaMoonshadow
12/18/14, 9:41 AM
#2

Några förslag på vart du kan kolla: 

kawaeimport.se

japanskatorget.com

Yesasia.com

Annars kan det vara värt ett besök i lokala asiatiska butiker, de flesta brukar nämligen ha en hylla med kökstillbehör så som riskokare och skålar. Lycka till!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[M1nho]
12/18/14, 12:00 PM
#3

Tack för tipsen, men har tyvärr redan kollat på dom sidorna. Sen måste jag ha det innan julafton så vågar inte beställa från en utländsk sida.

Jag har kollat i några asiatiska butiker, men dom har bara små skålar. :(

AnnaMoonshadow
12/18/14, 12:09 PM
#4

Åh, så tråkigt :/ hmm… tyvärr kan jag inte komma på något snabbt och smidigt. Det är ju att ge sig ut på stan och leta sig vidare i alla porslin/hustillbehörsbutiker man hittar.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[M1nho]
12/18/14, 9:03 PM
#5

Hitta på Lagerhaus http://www.lagerhaus.se/produkter/tallrikar-skalar/294/270#skal-dozo-p1910 , fast en större variant som fanns i butiken. Inte exakt vad ville ha men ändå nöjd😃 Fanns mycket fint i samma serie.  Sen köpte ätpinnar i asiatisk butik i närheten.

AnnaMoonshadow
12/19/14, 7:46 AM
#6

de skålarna var ju jättefina!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Upp till toppen
Annons: