Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1776 ggr
AnnaMoonshadow
2014-12-08 14:27

Vad ska du göra i jul?

Det här är en off topic-tråd där jag tänkte att vi kunna berätta om våra planer inför julhelgerna. Vad tänkte ni ha för er?  Ser ni fram emot det? Gillar ni juletiden?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
AnnaMoonshadow
2014-12-08 14:30
#1

Själv ska jag fira julafton tillsammans med min sambos familj. Min kommer jag inte träffa förens i Januari. Vi ska äta julmat och öppna paket m.m. här hemma hos oss. Jag är riktigt laddad inför jul, jag gillar den här årstiden bara för allt mys och pys och kärlek. 

På juldagen ska jag jobba lite, känns bra att kunna tjäna lite extra. Vi ska också sedan hälsa på hemma hos sambons far. den 26e är det en lugnare middag hemma hos sambons mormor som gäller. Blir alltså tre dagar med hans familj, tur att de är så underbart snälla! 

Jag ska också plugga under "jullovet" och kring nyår blir det lite jobb igen :) 

Hur ser det ut för er andra? Gillar ni julhelgerna?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Cireea
2014-12-08 14:39
#2

Jag ska hem till familjen 🙂Förra året firade vi hos sambons familj så i år ska vi hem till min. Det blir som alla andra jular med god mat och paketutdelningar. Vi har alltid en sån härlig stämning hemma under jul, alla är så glada och sällskapssjuka. Jag älskar jul för då får man äta massa mat och jag har nog alltid gillat maten mer än själva julklappsutdelningen. Jag kan, bokstavligt talat, sitta med revbensspjäll medan dom andra öppnar julklappar. 😂

Vi åker dock hem den 27:e igen då vi ska fira nyår tillsammans med vänner, det har blivit något av en tradition. Jag är nog mer taggat inför nyår än jul dock, kanske för att jag tycker om när det är lite fart! 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

AnnaMoonshadow
2014-12-08 16:51
#3

åhh, det låter mysigt! och håller med dig om det där med maten! :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[EllenAlicia]
2014-12-15 16:47
#4

teckna och chilla (: inget speciellt heh..

AnnaMoonshadow
2014-12-17 09:16
#5

#4 men det kan ju vara helt perfekt, man ska ta det lugnt och njuta när man nu kan ^_^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

tlover
2014-12-17 09:39
#6

Jag älskar jul, och årets jul kommer antingen firas hemma hos mamma med div julmat (lite mindre för mig i år då jag vet inte hur mycket jag kommer orka laga till), en presentlek ( 😕inte det vanliga alltså, men nästa år så kommer jag att skaffa presenter tidigt så det inte går med en presentlek nästa år 😈), kalle ankas jul etc

Eller så kommer vi att fira jul på BB om ungen kommer tidigare än uträknat.

l'm back

Annons:
AnnaMoonshadow
2014-12-17 10:29
#7

#6 det låter trevligt. Viktigaste med julen är väl ändå att umgås med sina nära och kära?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[EllenAlicia]
2014-12-17 17:54
#8

#4 ja exakt ^^

Upp till toppen
Annons: