Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Kpop och Korea

Kika in hos oss -Sydkorea iFokus

2014-10-05 03:02 #0 av: Cireea

För en tid sedan skapades Sydkorea iFokus men sajten har legat slumrande under sommaren. Jag har precis tagit över som sajtvärd och önskar nu in nya medlemmar som delar samma intresse som jag gör. Cool

Oftast har man koll på flera länder i Asien om man exempelvis lyssnar på musiken, är nyfiken på maten, kläderna, serierna eller kulturen så därför tänkte jag att det kanske finns någon/några här inne som har lite roligt att dela med sig av inne på min sajt. Glad

Välkomna in till Sydkorea iFokus

Inlägg tillåtet av sajtvärd

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2014-10-07 03:37 #1 av: Cireea

*mutar med kakor* Oskyldig

Anmäl
2014-10-14 00:13 #2 av: Cireea

Vi söker en medarbetare på Sydkorea iFokus! OM du känner att du har kunskapen för att hålla sajten aktiv med mig och de andra med artiklar, inlägg och kommentarer är du välkommen att skicka ett litet PM till mig! 

Anmäl
2015-01-09 10:39 #3 av: Cireea

Puttar upp denna för er som kanske missat den :) 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.