Annons:
Etiketterdesignmodearkitektur
Läst 917 ggr
hannalh
2014-09-02 20:22

Sträv.

Min peruk har blivit väldigt sträv ute på topparna, och testade att tvätta med shampo och balsam. Men det funkade inte. Vet ni hur man gör?

Annons:
hannalh
2014-09-02 20:22
#1

Det är syntet föresten

AnnaMoonshadow
2014-09-03 10:41
#2

Jag vet faktiskt inte. Syntetiska peruker är svåra då de inte har samma kvalité som verkligt hår. De är svårt att återhämta liksom. är det bara topparna som är sträva? går det att klippa den lite kanske? eller så kanske du ska testa att smörja på något, typ hårolja, bara allra längst ut. Dock ska man alltid vara försiktig när man använder produkter på peruker!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

TokyoWings
2014-09-03 10:52
#3

Hur gjorde du när du tvättade den? Låt den ligga i shampoo och sedan balsam ett tag så kanske det blir bättre… Men som AnnaMoonshadow säger är det svårt att återhämta. Hur gammal är peruken? Just syntet håller inte så där jättelänge har jag en känsla av.

RisingSun - Bloggandes om Tokyo, Japan
Medarbetare på Japan

hannalh
2014-09-03 15:42
#4

#2 Jag fick den i slutet av juli, men tog aldrig hand om den då jag inte visste att dom kunde bli så sträva

Upp till toppen
Annons: