Annons:
Etikettsajten
Läst 789 ggr
AnnaMoonshadow
6/24/14, 1:09 PM

Nytt utseende

Som ni kanske märkt har det nya utseendet på iFokus lanserats. Vad tycker ni? anledningen till varför det har förändrats är bland annat för att modernisera och underlätta arbetet bakom sajterna samt göra det mer användarvänligt för oss andra också. Det kanske tar lite tid att vänja sig men jag personligen tycker att det är ett steg i rätt riktning 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Apootie
6/24/14, 4:35 PM
#1

Jag ger det tummen upp 👍

Fint. Lite ovan än, men man vänjer sig nog snabbt 😃

[RedHood]
6/24/14, 9:48 PM
#2

Jag tycker om det! Känns luftigt och bra. Lite för Apple för min smak men absolut en bra design! Bara att vänja sig 😃

Calcifer
6/25/14, 12:18 PM
#3

Det får tummen ner mest för att jag är så dålig på att acceptera förändringar. Ge mig en vecka och jag kommer inte ens komma ihåg hur det såg ut innan, haha.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

AnnaMoonshadow
6/25/14, 12:26 PM
#4

Haha, lite sådär är jag också Bella! har redan börjat vänja mig vid det nu ^_^ Tror nog det kommer bli bättre i långa loppet

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Calcifer
6/25/14, 12:27 PM
#5

#4 Jag hatar förändringar jag inte är beredd på, så jag blir alltid sådär barnsligt tvär. Men efter någon vecka så brukar allt vara lugnt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Azmaria
6/26/14, 11:00 PM
#6

jag skulle gilla det om det nya systemet skulle tillåta mig att logga in via datorn(är via mobilen för tillfälle).

>.>

det är konstigt, det är som om "logga in" knappen inte fungerar när man klickar, ingenting händer,det samma om man klickar på enter knappen på tangetbordet. Jag provade oxo att skapa nytt medlemskap men där var samma problem med "bli medlem " knappen. :c

så än så länge får jag nöjja mig med att vara inloggad via mobilen o hoppas att detta inloggnings system löser sig. Annors utseende mässigt, så e de en vanesak, o de ser okejj ut för min del :3

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
Apootie
6/27/14, 1:21 AM
#7

Vill tillägga att det är så mycket lättare att kunna surfa här via iPad, vilket verkar vara något de försökt fixa. Tummen upp på det!

[Wheels]
6/27/14, 8:45 AM
#8

Jag gillar den nya designen! Det känns liksom "fresh" :)

AnnaMoonshadow
6/27/14, 10:59 AM
#9

#6 det finns fortfarande en del buggar med den nya versionen, killarna bakom sajten jobbar för fullt med att lösa allt sånt. Så tror det kommer lösa sig efter några dagar och du kan logga in normalt igen ^_^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Azmaria
6/27/14, 11:05 AM
#10

#9 jajamän ~

då är de bara att vänta en tid ahaha. :3 som tur så kan ja vara på iFokus via mobilen så länge de fixar på problemet. XD

Make Pasta not War, Vee~

[EllenAlicia]
6/27/14, 12:45 PM
#11

samma som #3 haha

Upp till toppen
Annons: