Annons:
Etikettoff-topic
Läst 629 ggr
Calcifer
6/14/14, 3:37 PM

Lämnar Japan.

Hej jag lägger in en uppdatering här. Jag är deprimerad och lider av panik ångest. Äter medicin för det och har blivit sjukskriven från mina studier i Japan och ska återvända till Sverige 1:a juli. Tills det att jag fått upp energin kommer det tyvärr fortsätta vara lite smått tyst från mig även om jag ska försöka vara mer aktiv.

Vill tillägga dock att jag är superlycklig på samma gång för jag och mitt ex (som jag känt i sex år) har blivit tillsammans igen och jag flyttar till England till hösten då kommer det bli lättare med tidsskillnaden också.

Tack för förståelse för min situation. Nu blir det ju fullt upp med att packa, sortera, slänga, skicka och städa.

Men kommer naturligtvis fortfarande kunna bidra med information om hur det är att bo och leva och studera här. Ska försöka få till en artikelserie om just det så fort jag mår lite bättre och har mer energi.

Mvh Medis!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
AnnaMoonshadow
6/14/14, 6:33 PM
#1

Kämpa på Bella! Oavsett vad så vet du att du är välkommen hit när du känner för det och som jag skrivit till dig förut så begär vi inte mer än det du kan bidra med :) Se till att få lite rätsida på livet igen du! Lycka till!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[RedHood]
6/14/14, 10:37 PM
#2

Kämpa på! Är helt förståeligt och lycka till med flyttandet och med pojkvännen! Styrke kramar!

Calcifer
6/15/14, 4:06 AM
#3

#1 Tack så mycket! Jag bidrar med så mycket jag kan. Jag har en hel hop med artiklar som är halvfärdiga så med lite tålamod så ska vi nog kunna få upp en hel del hit!

#2 Tack, men det är min flickvän faktiskt. :D


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[RedHood]
6/15/14, 9:56 AM
#4

#3 Oj, ber om ursäkt! Tänkte inte tillräckligt långt där >.

Calcifer
6/15/14, 12:00 PM
#5

#4 Nej då, jag specificerade ju aldrig, hur skulle du kunna veta.. :D


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[RedHood]
6/15/14, 12:27 PM
#6

#5 Sant och hela min text kom inte med i min förra kommentar men jag säger lycka till med flickvännen! :D

Annons:
[Wheels]
6/15/14, 1:01 PM
#7

Kämpa på Bella! Jag vet att det känns tufft ibland men det kommer att lösa sig förr eller senare. Ha en fantastisk dag :D

MVH Wheels

Calcifer
6/15/14, 7:10 PM
#8

#6 Tack!

#7 Det ska jag, vi jobbar för fullt båda två för att det ska kunna vara VI för evigt denna gång.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
6/19/14, 10:17 AM
#9

Har varit på både Disney Land och Disney Sea. Kommer skriva om det på min blogg och då kommer det en artikel här också! Men jag har haft tre sjukt stressiga dagar, både mentalt och fysiskt, så det tar nog lite tid.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: