Annons:
Etikettoff-topic
Läst 797 ggr
[Tilde]
5/5/14, 3:49 PM

Vad sägs om en träff?

Hej alla glada Japanintresserade! 🙂

Jag tänkte bara höra om det finns folk som intresserar sig för en träff i sommar? Antingen i Malmö eller Köpenhamn (Köpenhamn är ju tusen gånger roligare dock 😉). För mig spelar det ingen roll hur gamla folk är, men det vore roligt med folk som är ganska jämgamla (jag fyller 23 i augusti)… men allt från 17-30 kanske? haha

Tänkte att vi kunde shoppa, fika/äta och såklart diskutera olika japanska saker. Jag bor också 10 min från centrala Köpenhamn så man skulle kunna gå hem till mig och grilla eller liknande också. 

Jag har en kompis som gör "anime" som säkert skulle vilja vara med också. 🙂 Vore helt enkelt bara kul att träffa folk som har samma intressen och även om jag har många intressen så har jag upptäckt att folk med just Japanintresset tenderar att vara schysstare än de andra. :D

Annons:
[RedHood]
5/5/14, 6:21 PM
#1

Absolut! 😃 Låter väldigt roligt! Vet inte exakt när men jag kommer flytta till Helsingborg till slutet av sommaren så då blir det närmare för mig också!

Calcifer
5/5/14, 7:06 PM
#2

Skulle vara jättekul om jag inte redan bodde i Japan. xD


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Tilde]
5/5/14, 7:49 PM
#3

#1 Kul! Det är ju nära både Danmark och Malmö 👍 Vi kan ju se vilket datum som passa de intresserade sen! ^^

#2 Haha din fuskare! Kanske får vi ha en träff i Japan också i framtiden… när alla har pengar till det 😂

[NellieLavec]
5/5/14, 7:54 PM
#4

Låter intressant! Har nära till Malmö (tja, Köpenhamn också) och det hade varit kul att träffa folk med samma intresse :)

[Tilde]
5/5/14, 9:16 PM
#5

#4 Härligt! Ju fler desto bättre ju! 😃

Ni som har kompisar med samma intresse kan ju ta med dem också om de och ni (såklart) vill. :)

Calcifer
5/6/14, 6:24 AM
#6

#3 Då är jag definitivt på. ;)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Upp till toppen
Annons: