Annons:
Etikettoff-topic
Läst 490 ggr
[RedHood]
4/28/14, 2:43 PM

Människor i Halland och Skåne

Jag är en tjej på 19 år som sitter i Varberg och känner ingen med samma Japan-intresse som jag har. Bor med min pojkvän och vi kommer flytta till Helsingborg till hösten. Sambon har inte samma intresse som jag har i detta ämnet och har inga vänner med samma intresse heller så därför vänder jag mig lite mer utåt för att hitta nytt folk!
Jag är inte särskilt intresserad av cosplay eller mode utan mer för anime/manga, musik, kultur, mat, historia och språket.

Känner någon sig manad så är det bara att skriva i tråden eller PM! Jag är en väldigt pratglad person och tycker om att träffa nya människor!

Annons:
[NellieLavec]
4/29/14, 2:36 PM
#1

Know the feel! Nu delar i för sig min pojkvän mitt intresse (som tur är), men förutom honom så är det svårt att hitta folk som är intresserad av samma sak! Jag bor själv i en liten stad längst ner i Skåne, så här är inte så mycket folk alls, än mindre anime-nördar som en själv!

[RedHood]
4/29/14, 4:28 PM
#2

#1 Klart alla har olika intressen men känns så tråkigt! Får jag fråga vart i Skåne du bor? När vi flyttar till Helsingborg så kommer jag inte känna någon. Pojkvännen är uppväxt där men vi kommer inte umgås med någon så försöker hitta folk nu innan vi flyttar!

[NellieLavec]
4/29/14, 10:05 PM
#3

#2 Jag bor i Trelleborg, ca 30 minuter nedanför Malmö :) jag tror faktiskt att jag har sett folk som anordnar träffar för Japan-intresserade i Helsingborg, men har aldrig gått på någon! Kanske går det att hitta på google eller Facebook?

[RedHood]
4/29/14, 11:05 PM
#4

#3 Hittade kurser i japanska när jag sökte så det var bra! Men jag skall kolla vidare :) Tack!

[NellieLavec]
4/29/14, 11:59 PM
#5

#4 Ingen fara, funderade själv på att gå på en sån där träff, men det blev tyvärr aldrig av :/

[RedHood]
4/30/14, 1:35 AM
#6

#5 Vi kan ju hålla våra ögon öppna för träffar och liknande i vänstra delen av Skåne 😃

Annons:
[PeterWem]
4/30/14, 5:58 PM
#7

Eventuellt kanske min flickvän kommer till trakten. Hon är lärarinna i japanska och behöver finansera sina studier i Sverige litet.

[RedHood]
4/30/14, 6:25 PM
#8

#7 Menar du runt Varberg eller Helsingborg? 🙂

[PeterWem]
4/30/14, 11:22 PM
#9

Hbg.

[RedHood]
4/30/14, 11:32 PM
#10

#9 Vad roligt 🙂Om hon 'r intresserad av att prata eller något så är det bara att säga till!

Upp till toppen
Annons: