Annons:
Etikettsajten
Läst 585 ggr
AnnaMoonshadow
4/23/14, 10:58 AM

Nästa månadstema?

Hej gänget! Jag tänkte höra med er vad ni vill ha för tema under nästa månad? Därför slänger jag ihop en liten undersökning men ni är också välkommen att lämna andra förslag eller vara mer specifik med exakt vad ni vill ha i kommentarerna. Hoppas ni vill hjälpa mig?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Linus123]
4/23/14, 3:03 PM
#1

Jag röstade på mat tema. Jag är intresserad av mer japansk mat. :P :D :O

Calcifer
4/23/14, 4:09 PM
#2

#1 Då kan jag tipsa dig om att kolla bakåt lite för vi har precis haft ett mat tema! :D


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

tlover
4/23/14, 7:00 PM
#3

Jag röstade på historia eftersom det nyss varit mattema och nästa månad är det tehusets dag 🙂

Eller kanske skulle man ha Te tema 😉😃

l'm back

[RedHood]
4/23/14, 7:05 PM
#4

Jag vägde mellan språk och historia, så jag är väldigt intresserad av historia men även språket. Av anledning att jag håller på att lära mig japanska på egen hand så behöver jag alla tips jag kan få samtidigt kul att få tipsa andra så blev det språk!
(Btw, väldigt bra att vi får vara med att välja tema)

[Linus123]
4/23/14, 8:58 PM
#5

Okej. Hade missat helt och hållet om att det fanns trådar med mat teman. :D

tlover
4/27/14, 2:36 PM
#6

Jag har löst det jag ville (tetema) jag gjorde helt enkelt japantemaTe iFokus 😃

Det är ju faktiskt väldigt passande med tanke på tehusets dag och att de första japanska teerna för året kommer att komma ut i butikerna i slutet av maj.

l'm back

Annons:
AnnaMoonshadow
5/1/14, 11:16 AM
#7

Tråden är härmed låst, håll utkik efter nästa omröstningstråd

//admin

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: