Annons:
Etiketterdesignmodearkitektur
Läst 1053 ggr
Novachan
2014-03-12 09:05

Shoppingservice?

Hej!

Har någon av er använt sig av en japansk shoppingservice för att beställa lolitakläder? - Om ja, vilken har ni använt och har ni tyckt den fungerat bra? Finns ju en hel del så undrar vilken/vilka som är bra.
Samma om ni använt nån annan shoppingservice till något annat land som man kan beställa Lolita ifrån (både brand och offbrand).

Edit: lägg gärna till ungefär vad ni betalat i tull och avgifter de tagit.

Annons:
[Tilde]
2014-03-14 13:10
#1

Jag använde en japansk shoppingservice för att handla BL.a. Liz Lisa-kläder förut. Det fungerade super, men de var väldigt dåliga på att informera om avgifter och tull. Såklart betalar man ju tull om man beställer saker över ett visst värde, men de tog även själva en liten summa som de inte riktigt berättade om… så i slutändan blev det jättedyrt ändå.

Novachan
2014-03-15 08:10
#2

Hitta inget sätt man kan redigera sina egna inlägg :S

Men om man använt något shoppingservice får man gärna skriva hur mycket tull man var tvungen att betala för hur många procent av ens totalsumma av beställningen som man var tvungen att betala i avgift till shoppingservicen.

AnnaMoonshadow
2014-03-15 08:24
#3

Som vanlig medlem kan du bara redigera ditt inlägg direkt efter att du skrivit dem, då kommer det upp en länk som heter Hantera bredvid Anmäl längst ner i inlägget. Vill du dock vid senare tillfälle få något ändrat kan du höra av dig till mig eller någon Medarbetare. I det här fallet kan jag skriva med din fundering kring till och avgift i TS-inlägget.

/admin.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

KaiPon
2014-03-17 17:53
#4

#3 Hantera är kvar i ca en timme va?

Och med det tassar jag in här då jag är intresserad också.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Upp till toppen
Annons: