Annons:
Etiketterköpessäljesbytes
Läst 2604 ggr
[RedHood]
3/6/14, 3:47 PM

Söta ryggsäckar?

Jag är en tjej som ser ganska hård ut på utsidan men innerst inne så älskar jag söta och gulliga saker. Speciellt söta japanska saker 😊 Dock inte allt för överdrivet. Men nu är det så att min skolväska har gått sönder och jag har länge letat efter en ryggsäck men har antingen hittat för små, för dyra eller allmänt som jag inte vill ha. Så nu tänkte jag om det kanske vill någon vet någonstans där det finns japanska väskor? Jag är ganska dålig på att hitta saker på nya hemsidor och vet inte vilka man kan lita på så uppskattar all hjälp!

Tack på förhand!

Annons:
AnnaMoonshadow
3/6/14, 5:00 PM
#1

Är du intresserad av utländska sidor eller är det bara sverige du vill ha ifrån?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[RedHood]
3/6/14, 5:13 PM
#2

#1 Spelar ingen roll varifrån! 🙂

AnnaMoonshadow
3/6/14, 5:55 PM
#3

Då rekommenderar jag Yesstyle! de har massor med lagom snygga, lagom söta väskor och kläder 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[RedHood]
3/6/14, 6:06 PM
#4

#3 Tack så mycket! Både billiga, söta och verkar vara bra! Blev intresserad av denna 😊

AnnaMoonshadow
3/6/14, 7:25 PM
#5

#4 ja, de är helt okej priser och för min del är de liksom lagom söta. Inte vanliga väskor som man hittar här i sverige direkt men inte over the top heller. Jag har aldrig haft något problem med att beställa därifrån och de kläder jag köpt har varit av riktigt bra material så det är något att ta med i beräkningarna med :D Den där färgen var riktigt snygg!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[RedHood]
3/6/14, 8:09 PM
#6

#5 Verkar väldigt bra sida! Ska kolla runt lite mer men kanske får bli den annars 😃 Vet du hur hög fraktpriset är?

Annons:
AnnaMoonshadow
3/6/14, 8:18 PM
#7

#6 nej, det kommer jag inte ihåg. Vissa av deras saker skickas fraktfritt, annars tror jag det räknas ut vid utcheckningen. Däremot kan det ju tillkomma tull.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[RedHood]
3/6/14, 8:35 PM
#8

#7 Ah det är sant :/ Blev väldigt orolig för tullen då jag har haft riktig otur med det innan när jag har behövt betala 500 kr mer.

AnnaMoonshadow
3/7/14, 6:39 AM
#9

Tull räknas väl till viss del på tyngd? Tror inte din väska kommer vara jättetung. Annars kan du höra med någon kompis om denne vill beställa nå också så delar ni på kostnaden ^_^ så brukar jag och några vänner göra

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[RedHood]
3/7/14, 11:32 AM
#10

#9 Då jag hade sån otur så var det ett gosedjur och en mössa så jag är ganska osäker men jag håller det fortfarande öppet! Har du möjligtvis någon mer hemsida? 🙂

AnnaMoonshadow
3/7/14, 12:32 PM
#11

Då kanske du ändå ska satsa på svenska ställen? eller andra europeiska?Här är några jag kommer på:

Kawaii

Truffleshuffle

Chicki

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[RedHood]
3/7/14, 4:28 PM
#12

#11 Hittade ingen speciellt på dom hemsidorna men tack! Ska kolla runt lite mer 🙂

ScarletMajesty
3/8/14, 1:04 AM
#13

ebay! :D finns huuuuuur mycket som helst.

Annons:
[RedHood]
3/8/14, 1:21 PM
#14

#13 Glömmer alltid Ebay! Tack 😂

AnnaMoonshadow
3/9/14, 8:32 AM
#15

Tänk bara på att även Ebay skickas från utlandet, så du ska tänka på att du kan få betala tull på det också! :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[RedHood]
3/9/14, 12:00 PM
#16

#15 Ja, kollar alltid där vart det kommer från 🙂

KaiPon
3/9/14, 4:17 PM
#17

Ebay bevakar jag searches för både Lolita bag och randoseru, en search som kom av att jag kollade bland japanska skolväskor. 😛

http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=randoseru&_sop=15

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[RedHood]
3/9/14, 5:53 PM
#18

#17 Först tänkte jag bara "oh nej.." men sen såg jag att de faktiskt vara ganska söta 😃 Det negativa var att 90% är bara covers och inga ryggsäckar men ska kolla vidare.

Clementinbarn
3/14/14, 1:15 AM
#19

Ska också spana in dom hemsidorna lite! Imon kanske :) Ni har ju trotsallt länkat 2 sidor jag inte kollat på innan och japanska saker är söta :D

"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor

Upp till toppen
Annons: