Annons:
Etikettermatdryck
Läst 757 ggr
CupcakeGod
3/4/14, 6:35 PM

Asian sweets

Vet någon en bra hemsida där man kan beställa asiatiska godis som Pocky och lite annat?

Annons:
Miniland
3/4/14, 6:49 PM
#1

Hittade denna sida http://www.kawaeimport.se/matvaror/ , men har aldrig själv köpt därifrån. Jag brukar hitta pocky i dom flesta asiatiska butikerna.😊

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

CupcakeGod
3/4/14, 7:35 PM
#2

#1 Vi har bara en asiatisk affär här i Malmö, och dom säljer enbart chokladpocky :(

AnnaMoonshadow
3/5/14, 7:43 AM
#3

Du kan kika i länklistan under Shopping:Japansk mat, någon av de svenska asiatiska affärerna som listas där har säkert. Jag har dessutom haft vänner som beställt frånTofucute.com. Visserligen är det en utländsk sida men de har inte haft något problem med det. Hittade även t.ex. Napajapan.com där du också har möjlighet att betala med paypal om du inte har något emot att beställa från utlandet.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Calcifer
3/5/14, 11:32 AM
#4

Pocky är ju dödligt gott!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[RedHood]
3/5/14, 5:42 PM
#5

Jag har ofta sett Pocky men kan någon förklara lite mer vad det är för något? Ser ganska gott ut 😃

[RedHood]
3/5/14, 8:34 PM
#6

Är Pocky med jordgubbssmak gott? Tänker nog beställa 🙂

Annons:
Miniland
3/5/14, 10:21 PM
#7

#6

Pocky är typ kex i form av pinnar som är doppade i olika smaker. Det kan till exempel vara choklad, jordgubb, mjölk eller grönt Te
Min favorit är jordgubb. Så tycker verkligen du borde beställa. Den är super god 😃

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

[RedHood]
3/6/14, 8:41 AM
#8

#7 Kunde inte vänta så jag beställde med jordgubbssmak 😊 Ser jättegoda ut!

AnnaMoonshadow
3/6/14, 2:42 PM
#9

#6 Jordgubbe är god, men min favorit är nog chokladpockey med bananöverdrag. Det finns även delux-versioner med nötter och annat som kan vara väldigt goda :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[RedHood]
3/6/14, 3:39 PM
#10

#9 Jag får testa choklad med bananöverdrag en annan gång för det lät väldigt gott! 😃 Är dock allergisk mot nötter men det lät också gott!

Upp till toppen
Annons: