Annons:
Etiketterdesignmodearkitektur
Läst 1725 ggr
Vingfåle
2014-01-22 22:09

Kawaii design? :)

Hej! Är det någon som brukar handla från kawaii-design (webshoppen)? Undrar bara hur dom är med frakt, betalning, kvalitet osv. Hemsidan är jättefin och kläderna också, vill som sagt bara höra lite tidigare erfarenheter ^_^

Annons:
Novachan
2014-01-23 08:19
#1

Jag skulle tro att du kan läsa om frakt och betalning på deras hemsida (bättre än att fråga folk, fall om något skulle ha ändrats eller finns fler betalningsmetoder).

Jag har aldrig handlat från därifrån men jag har kollat på en del av grejerna i verkligheten när de besökt Konvent. Personlig tycker jag att de sätter onödigt höga priser för typ alla grejer - är skumt att behöva betala 70 kr eller mer för en bit plast ex. hårspänne eller nyckelring. Men främst är kläderna ganska överprisade. Man kan hitta samma plagg på andra utländska sidor som fraktar till Sverige där priset är myycket lägre, frakten behöver inte vara så dyr.

AnnaMoonshadow
2014-01-23 12:25
#2

Priserna är lite höga men jag har aldrig haft problem när jag handlat från dem. Snabb leverans och bra kvalité. Ett plus är ju också att de är just svenska så det är lätt att få tag på dem om det varit något problem.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: