Annons:
Etiketterkonserterkonventevent
Läst 1817 ggr
AnnaMoonshadow
1/21/14, 9:55 AM

Konvent och event 2014

  • Här i kan ni alltså berätta om kommande Konvent (och andra evenemang) under året som ni tänker gå på eller tror andra finner intressant.
  • Här kan ni också tipsa om de Konvent ni själva arrangerar.
  • Har ni nyligen varit på något så är ni också varmt välkommen att berätta hur er upplevelse var under konventet (dock inte låta detta samtal ta över tråden)

Det här betyder inte att ni inte får skapa egna trådar om specifika Konvent utan är bara för att få en sammanhållen tråd i forumet för att tipsa och prata om konventssverige (världen?) och de alternativ som finns här. För mer ingående diskussioner kring ett specifikt Konvent eller evenemang är ni alltså varmt välkomna att skapa separata trådar för att tala om upplevelsen m.m.

Om ni tipsar är bra info att ha med tid, plats och gärna en länk till en hemsida eller dylikt  ^__^

Förra årets tråd hittar ni här.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Azmaria
1/28/14, 12:50 AM
#1

Jag har fortfarande min samma konvents rutin som förra året~

börjar dock med att det lilla gratis konventet kikucon i Finland kommer tillbaka(det varar vart andra år har jag för mig)

Sedan bär det va för en av finlands största konvent: Desucon i sommar

Och sedan skall jag besöka er i Sverige och gå på Närcon(nu visar den dock bara vinternärcon framsidan, men jag antar att länken ändrar när sommaren börjar närma sig o de börjar göra reklam för sommarnärcon)

Mot hösten sen, blir det ett ytterligare finsk konvent: Tracon 9 (kommer säkert en annan länk med samma namn när det konventet börjar närma sig i september).

Sedan tror jag Konvent besökandes tar slut för 2014~ :D

Make Pasta not War, Vee~

gakkusei
3/8/14, 11:50 PM
#2

Finns det någon samlingsplats där man kan se alla Konvent i Sverige?

AnnaMoonshadow
3/9/14, 2:38 PM
#3

konvent.se brukar ha det mesta :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: