Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Kpop och Korea

V.I.P

2014-01-06 00:02 #0 av: Cireea

Har jag någon/några V.I.P (s) här med mig?! Skämtar

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2014-01-06 10:46 #1 av: Unibrow

Diehard V.I.P här! Skrattar

Anmäl
2014-01-06 13:59 #2 av: Cireea

#1 Hjärta 

Ibland känns det som att man är den enda i hela sverige! Synd att vi är så få här i scandinavien.. annars kanske vi haft en chans att få hit BB någon gång!! Ledsen

Anmäl
2014-01-06 15:33 #3 av: Unibrow

#2 jag vet, speciellt nu när dom ska ut på en ny "world tour" (vilket troligen bara blir asien iallafall) så hade  det vart kul å få hit dom. Jag har för mig att G-dragon var i sverige i september på K-con, men jag blir myndig i år så jag kunde inte åka.. so sad Gråter

Anmäl
2014-01-06 15:50 #4 av: Cireea

Ja, dom har ju varit i London vet jag men det är ju fortfarande så himla dyrt att åka till London, ta in på hotell och sen gå för att se dom. Det är inte lite pengar att spendera Lipar

Ååh så typiskt! :/ 

Anmäl
2014-01-07 01:32 #5 av: P3-san

Är personligen ingen V.I.P, men introducerade min lillasyster för Big Bang och hon skulle jag kalla för en V.I.P ^^

Själv så kollade jag på Fantastic Baby video och vart kär i den låten, men Haru Haru är min favo, vet inte hur många gånger den låten och videon har fått mig att gråta.

Skulle vara awesome att få gå på en konsert med dom, har sett lite live videos med lillsyrran och de sätter ihop riktigt bra shower :D

Anmäl
2014-01-07 01:48 #6 av: Cireea

#5 Det var min lillasyster (som är 17) visade BigBang för mig. Jag ryckte först på axlarna men kom på mig själv med att nynna på deras låtar lite till och från. Slutligen var jag tvungen att lyssna igenom alla deras låtar. Sen dess var jag fast Skrattar

Jag håller med dig angående deras konserter, skulle vara en riktigt fin upplevelse att få se dom någon gång. Lipar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.