Annons:
Etiketterdesignmodearkitektur
Läst 2015 ggr
josstra14
2014-01-05 23:47

JAG DÖÖÖR

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har just upptäckt SWIMMER sneakers och är helt galet kär i allihopa… Kan någon snälla säga vart jag kan köpa såna eller liknande förutom på ebay eller etsy? Jag åker till NY i vår och är det nån som vet om det finns någon affär där det kan finnas pastel sneakers med typ rosetter haha? Är lite ny med Fairy Kei och håller på att byta ut min garderob xD Tack tack :3

Annons:
AnnaMoonshadow
2014-01-06 10:56
#1

Visst är de fina! Tyvärr är mycket Fairy Kei svårt att få tag på om man inte vill handla från Etsy, ebay m.m.

Kanske kan du hitta något (kanske dock inte sneakers) från lolitasidor så som Angelic Pretty, eller på off-brand så som Milanoo, Minkyshop bodyline m.fl… Kolla gärna vår länklista för fler förslag🙂

Det går även att skapa sig ett eget par converse, som skulle kunna vara utmärkt att utgå ifrån om du tänkte göra dina egna skor. DIY är väldigt vanligt när det kommer till Fairy Kei. T.ex. panduro har sedan textilfärg, klister, band, pärlor m.m. som du kan gå lös med! Jag har personligen tänkt köpa mig ett par billiga vita skor och leka med textilfärg, har bara inte haft tid ännu.

Sista tipset är att youtube har mycket hjälp att ge i form av tips och inspiration.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

josstra14
2014-01-07 17:23
#2

ÅÅH är väldigt pysslig så vilken bra idé att göra själv! Tack tack

Upp till toppen
Annons: