Kpop och Korea

N.O.M

2013-12-26 05:12 #0 av: Tavern

Någon mer än jag som blivit lite glatt överraskad, och smärre besatt av N.O.M sedan eyka? Gapskrattar

(Spellista med hela EYKA 2013)

Anmäl
2013-12-27 11:39 #1 av: AnnaMoonshadow

Haha! jag har blivit nyfiken men faktiskt inte haft tid att kika närmare på dem ännu Glad

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2013-12-27 14:04 #2 av: Tavern

Jag har försökt rota reda på lite info om dem, men är det klassiska problemet med små band... Kan man inte deras språk så blir det väldigt svårt Funderar

Men verkar som att deras nich är ett gay-koncept, och vissa sidor säger att det är för att de är öppet homo medans andra säger att det är företaget som tvingat på dem rollen Funderar

Är det de förstnämnda kan jag inte göra annat än att gilla dem ännu mer! Skrattar

Anmäl
2014-01-03 17:45 #3 av: Tavern

De är med och tävlar om en Music Monday, men går inte speciellt bra för dem Ledsen De har inte så mycket att sätta emot alla tvxq- och rain-fansen m.fl...

http://www.eatyourkimchi.com/kpopcharts/nom-a-guys/

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.