Annons:
Etikettoff-topic
Läst 569 ggr
[Akane-chan-danna]
2013-12-22 21:57

Nån som kan hjälpa mig lista ut vilket soundtrack?

Hejsan allihopa^^

Det var så att jag nyss satt och tittade på gamla videos, med vänner eller där jag var indre och liknande.. I vilket fall hittade jag en video där jag dansar (xD) till vad som verkar vara ett Anime soundtrack eller någonting liknande. Skulle någon kunna lista ut vad det är för nåt? Det blir en väldigt vag beskrivning dock xD

Nånstans i början verkar en kille/man sjunga 'hnga hnga' precis som om han tar i eller något. Mitt i liten sjunger en tjej ett utdraget 'ayaa/heyaa/eyaaa' sen sjunger hon någonting väldigt snabbt, och sen samma 'ayaa/heyaa/eyaaa'

Har tyvärr inte så mycket mer att gå på och därför kan jag inte direkt googla…Skulle bli jätteglad om nån kunde hjälpa mig, haha!

Annons:
AnnaMoonshadow
2013-12-24 07:52
#1

tyvärr kan jag inte gissa mig till vad det är för något xD Har du testat trackID eller liknande tjänst?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Akane-chan-danna]
2014-02-02 10:39
#2

Nej, men jag fick reda på låten ändå, men tack för tipset~ Om npn nu undrade så kallades videon Haruhi Kokoro Dance, (inte hare hare yukai men själva videon hette så:) )

AnnaMoonshadow
2014-02-02 13:52
#3

Bra att det löste sig :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: