Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 966 ggr
Kokonattsu
2013-12-07 17:14

Skip beat

Det är ingen som råkar veta om man kan köpa skip beat serien i Sverige? Det är en utav mina favorit Anime. Är så irriterad på att de inte fortsatte med serien på Anime. Så nu är det bara att följa fortsättningen i mangan.

Annons:
Yen-Chan
2013-12-07 18:19
#1

Sf bokhandeln kanske har något :)

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Kokonattsu
2013-12-07 21:02
#2

Har redan kollat där men de har endast mangan tyvärr 😕

Yen-Chan
2013-12-08 12:34
#3

#3 Jaha, förstod det som att det var mangan du var ute efter? O.o

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Kokonattsu
2013-12-08 12:49
#4

Jag skrev visst lite otydligt. Jag menade skip beat animen. Vet att den ska finnas på dvd med 25 avsnitt. Har försökt leta lite efter den på internet men jag hittar den bara utomlands. Därför tänkte jag höra om någon här kanske visste något mer än jag.

Yen-Chan
2013-12-08 15:54
#5

jaha, då vet jag tyvärr inte… men lycka till med sökandet! :)

Sajtvärd SydKorea Ifokus

AnnaMoonshadow
2013-12-10 09:12
#6

Jag har sökt lite efter den och hittar ingenstans om vilket filmbolag som skulle ha köpt in den och översatt till engelska för utgivning. Hittar inte heller något på t.ex. amazon. Däremot finns den översatt och färdig för laglig streaming på crunchyroll.com men jag gissar från ditt inlägg att du redan sett den och vill "äga" den nu?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Kokonattsu
2013-12-11 07:04
#7

Tack för att du letar :). När du säger översatt till engelska, visst menar du engelskt text och inte tal? Jasså är den till och med laglig streaming på crunchyroll, det hade jag ingen aning om. Jo jag vill helst ha den fysiska varan. Jag hittade den på en brittisk hemsida om jag inte minns fel. Men jag är inte så förtjust att köpa utomlands online. Det var som därför jag försökte kolla om någon visste om den fanns i Sverige eller möjligtvis en ett företag utomlands men där någon köpt något tidigare ifrån så att man vet att den är säker. Jag vet jag är lite nojig när det gäller att köpa online.

Kokonattsu
2013-12-11 07:06
#8

5# Tack. Jag hoppas oxå att jag hittar den. Är ju som sagt min favorit Anime.

AnnaMoonshadow
2013-12-11 10:36
#9

haha ja, engelsk text är vad jag talade om, hittade dock ingen med engelsk Dub heller ;) 

Japp, alla serier på Chrynchyroll är helt lagliga och finansieras med reklampengar, så där kan man kolla utan att känna sig dålig! Jag kan hålla ögonen öppna så stöter jag på den någonstans lovar jag att säga till 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Kokonattsu
2013-12-11 21:32
#10

Hehe. Jag avskyr engelsk dubbning. Japanskt tal ska det :D. Tack :).

Upp till toppen
Annons: