Kpop och Korea

EYKA - Rösta på din kpopfavoit

2013-11-28 10:47 #0 av: AnnaMoonshadow

Eat Your Kimchi har åter igen förberett sina Eat Your Kimchi Awards och alla grupper ligger nu upplagda på deras hemsida, färdiga att röstas på. De har även spellistor för varje kategori på deras youtubekanal. Så gillar du kpop eller gillar du EYK så gå in och kika och rösta på dina favoriter i allt från bästa tjej/killgrupp till Nasties video och bästa Aegyo.

En sak är säker, det har kommit så mycket bra kpop det här året att det är värt att återvända till några av dem!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2013-11-28 19:53 #1 av: Yen-Chan

Ska ta en titt! :D

Anmäl
2013-12-03 19:01 #2 av: Tavern

Var kul att gå igenom allt igen och hjälpa till i röstningen Glad Fast tycker det är ganska tydligt i vissa kategorier att folk endast röstar på sina favoritband och inte på dem som faktiskt är mest lämpade att vinna i just den kategorin... Eller så är jag bara biased utan att veta om det själv Gapskrattar

Anmäl
2013-12-04 10:02 #3 av: AnnaMoonshadow

nä, jag håller med. Rätt tråkigt tycker jag med. Jag röstade på vad jag tyckte passade bäst i kategorin i alla fall Skrattar

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2013-12-04 14:22 #4 av: Tavern

Försökte göra det jag med, även om det sved i fangirlinghjärtat att inte rösta på mina personliga favoriter ibland Oskyldig

Anmäl
2013-12-05 10:36 #5 av: AnnaMoonshadow

Vad har du för favoriter då?

Vea <3 

Anmäl
2013-12-05 12:23 #6 av: Yen-Chan

Kan säga att jag röstade på mina "favoriter", men det för att jag inte hade lyssnat på alla grupper/hört alla låtar så hade inget att jämföra med, kan tänka mig att det är så för det flesta :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.