Annons:
Etikettsajten
Läst 854 ggr
AnnaMoonshadow
2013-11-23 18:03

900 medlemmar!

Idag fick jag ett trevligt meddelande, vi har nämligen kommit upp i 900 medlemmar på JapaniFokus! och allt är tack vare er mina kära medlemmar! Jag vill nu be er om hjälp att värva fler folk så att vi äntligen kan komma över 1000-gränsen!

Vad med sidan är det som gör er intresserade, får er att stanna? vi vill utvecklas och bli ännu bättre och för att fira vill vi att ni gärna uttrycker vad ni tycker är bra med forumet!

Kanske drar vi även igång en tävling över vem som kan gissa sig fram till vilket datum vi kommer upp i 1000 stycken? Håll utkik efter en tävlingstråd inom en snar framtid 😉

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
AilyAdams
2013-11-23 19:09
#1

Synd att inte några till av de 900 är aktiva i forumet. Kunde vara roligt. 😛

 **************************
Heter det De eller Dem?

Zolah
2013-11-23 20:24
#2

Det kan ju vara så att det är många lurkers, som tex jag ^^

finns tyvärr inte så mycket jag personligen känner jag kan snacka om ._.

[Deleted Account]
2013-11-24 18:24
#3

Yayay, vad kul att vi blir fler! :)

KaiPon
2013-11-24 18:38
#4

Woop woop!

Awesomesauce! Härligt att höra! Och jag lovar att jag ska bli mer aktiv på JiF, har varit dålig med det senaste tiden 😞 Men ska bättra mig, lovar! ^^

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

AnnaMoonshadow
2013-11-25 11:06
#5

visst är det! nu får vi ligga i och dra upp aktiviteten ytterligare!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Tavern
2013-12-03 19:03
#6

Om någon vill skriva om koreanska saker så hänger jag gärna en massa här 😇

Annons:
AnnaMoonshadow
2013-12-04 10:04
#7

Koreanskt är alltid välkommet på forumet! Vad är du mest intresserad av när det gäller Korea?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Tavern
2013-12-04 14:16
#8

#7 Är mest intresserad av draman och k-pop 😛 Försöker även lära mig själv lite basic av språket.

Upp till toppen
Annons: