Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Film och serier

Sida med filmer/serier?!

2013-11-05 16:56 #0 av: Yen-Chan

Nu kanske jag går lite utanför det Japanska området.. men det är fortfarande asiatiskt så tänkte fråga er här ändå ^^'

Någon som vet någon sida där man kan kolla på kinesiska filmer/serier? :)
Helst på cantonesiska, men mandarin fungerar också i värsta fall :)

Anmäl
2013-11-05 23:02 #1 av: P3-san

Jag vet att Gooddrama.net har draman från Taiwan, Hong Kong och china, men vet inte vilket spåk de patar i dem.

Men annars så har du youku.com, som är lite av ett kinesiskt youtube, och det finns mycket tv-program och draman där, dock brukar det inte vara textat!

Anmäl
2013-11-06 08:36 #2 av: AnnaMoonshadow

www.drama.net har också en del tror jag ^_^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2013-11-06 08:42 #3 av: Yen-Chan

åh tack! :D

Anmäl
2013-11-06 08:43 #4 av: AnnaMoonshadow

för övrigt så brukar det vara: Hongkong-drama - kantonesiska, Taiwan-drama - mandarin och kinesisk drama - mandarin om jag inte minns fel? Har jag för mig i alla fall, kanske är jättefel xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.