Annons:
Etikettövrigt
Läst 1214 ggr
dinamnam
10/14/13, 5:12 PM

Träffade en underbar person !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja jag tror nästan att alla kan gissa vem detta är?

Med vänliga hälsningar 

Annons:
[Victoria93]
10/14/13, 10:05 PM
#1

Men gud, vad har han gjort med sitt hår, polisongfrisyr? 😮

Borde man känna till honom? Har ingen aning..🤐

dinamnam
10/14/13, 10:09 PM
#2

#1 men Gud oj ! Vet du inte vem det är? Det är YOHIO som medverkade i melodifestivalen detta året ;)

Med vänliga hälsningar 

[Deleted Account]
10/14/13, 10:12 PM
#3

Tycker hans frisyr är väldigt typisk Visual Kei, mycket man ser i konventsvärlden :) vad kul att du träffade honom, hur var han som person?

[Victoria93]
10/14/13, 10:19 PM
#4

ahaa, såg hans band när de var förband till Versailles, tyckte ej de var bra men men…🤐

[Deleted Account]
10/14/13, 10:22 PM
#5

Jag är inte mycket för dom heller :) men man ska vara snäll och hoppas att det går bra för dom. De är ju uppenbarligen passionerade i vad dom gör.

[Victoria93]
10/14/13, 10:24 PM
#6

#5 kul för dem om det går bra, bryr mig inte så mycket lol

just då var jag lite sur för det kändes som att Versailles spelade skitkort så tog de tid, åkte bara till något Konvent för att se Versailles och så kom det ett förband, meeh 🤪

Annons:
[Deleted Account]
10/14/13, 10:27 PM
#7

Ojdå :( vad synd att dom tog upp så mycket tid. Kanske mer nästa gång? Haha jo, det brukar vara förband under konserter.

[Victoria93]
10/14/13, 10:31 PM
#8

Nä de har tagit en paus…det brukar INTE vara förband under konserter. Det där var speciellt för att det just var ett Konvent. Har aldrig varit med om ett förband på en japansk konsert annars. Inte under Versailles konserter heller och har sett de 3 gånger, både Sverige och utomlands…så det var riktigt surt när Yohio och hans band kom in 😟

[Deleted Account]
10/14/13, 10:38 PM
#9

Åh, de kanske hade ett undantag just den gången.. :/ Underhålla publiken under pausen. Ingen fara, bättre lycka nästa gång. Konserter jag varit på har de alltid haft förband så det är nog rätt vanligt ändå. Men alla har olika musiksmaker, det var nog fler som vart lite häpna när Seremedy dök upp under pausen :) men det gick över så det är inget att sura över.

[Victoria93]
10/14/13, 10:42 PM
#10

#9 Jo alltså när jag syftade på att det inte brukar vara förband tänkte jag specifikt på japanska konserter :)

Nä klart är ju inget att sura över nu, men tycker man borde informera om ev förband och sådant..:(

[Deleted Account]
10/14/13, 10:43 PM
#11

Ah du har rätt :( de borde informera tydligare.

TatsuOni
10/15/13, 8:03 AM
#12

#8 Såg Versailles i Sverige för några år sedan när de turnerade med Matenrou Opera och då var det ett svenskt förband.


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

dinamnam
10/15/13, 8:06 AM
#13

Seremedy (YOHIOs förra band) existerar inte längre…han sjunger solo numera. Japp visual kei intresserad :) Han är vääääldigt blyg som privatperson, (när jag träffade honom) men på scen och i media kan han nästan uppfattas som kaxig/dryg ;)

Med vänliga hälsningar 

Annons:
[Victoria93]
10/15/13, 7:07 PM
#14

Den konserten kunde jag inte gå på så vet inget om det…ytterst sällan det finns förband isf, o grejen var ju att de inte informerade…

TatsuOni
10/15/13, 7:18 PM
#15

#14 Blev också förvånad då det var enda gången jag varit med om att det varit ett förband. Kan dessvärre inte påstå att förbandet imponerade på mig heller.


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

[Victoria93]
10/15/13, 8:39 PM
#16

haha, vilka var det??

TatsuOni
10/15/13, 9:21 PM
#17

#16 Dead by April. Det var strax innan de slog igenom. De är inte riktigt min smak😛


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

[Victoria93]
10/15/13, 10:39 PM
#18

#17 haha ofta, jag tycker de är rätt bra :p

Calcifer
10/15/13, 11:06 PM
#19

Jag var tvungen att läsa kommentarerna för att få reda på vem personen på bilden var.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

TatsuOni
10/16/13, 7:15 AM
#20

#18 De har gjort någon okej låt i mitt tycke. Inte mer😛 Men deras scenframträdande var verkligen inte mycket att hurra för. Vet inte hur det är idag, men då var de riktigt stela på scenen.


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Annons:
[Victoria93]
10/16/13, 3:12 PM
#21

#20 alltså de var ju nya och sådär så det kanske var lite nervöst..:P

TatsuOni
10/16/13, 9:43 PM
#22

#21 Fullt möjligt🙂 Har ju inte sett dem efter det. Kan bara utala mig om just det uppträdandet. Att de sedan sprang runt med sina ölglas i vägen för oss som stod lite längre bak under huvudkonserten retade mig lite😛


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Upp till toppen
Annons: