Annons:
Etikettertv-speldataspel
Läst 1172 ggr
chooti
10/10/13, 7:08 PM

en ny spelmässa på gång!

tja mina medspelare!

är det någon mer än jag som har läst om den nya spelmässan som heter GamePlay?? jag hitta ett inlägg som länkade mej till deras facebooksida! http://facebook.com/gameplay2014  vad tror ni? kommer det att bli bättre än gamex?

Annons:
AnnaMoonshadow
10/11/13, 10:26 AM
#1

ohh, låter intressant! drar mig dock för att uttrycka vad jag tror så här i förväg. Det krävs mycket jobb för att få ihop en bra mässa, vi får hålla tummarna! 😉

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

chooti
10/11/13, 8:55 PM
#2

jag håller med dig AnnaMoonshadow!

men det känns bra när jag sitter och läser på deras sida!

dom frågar oss hela tiden vad VI vill ha, såg ett inlägg om något med arkadspel till retrohörna eller nått sånt, och även där frågar dom vad vi vill ha för arkadspel, samma sak om vad vi skulle vilja se för cosplaykaraktärer!  

jag gillar att dom engagerar sig i "publiken" eller va vi ska kalla det :D

AnnaMoonshadow
10/15/13, 10:32 AM
#3

jo det är helt sant, men då ska man också tänka på att de måste få det att gå runt också, med besökare m.m. Gamex som du jämförde med tidigare är ändå ett etablerat evenemang medan detta som jag förstår är helt nytt? kan nog ta ett tag innan man kan jämföra dem ändå?

Nu menar jag inte att vara negativ när några personer brinner för något och drar igång något nytt, men det tar tid, engergi och pengar för att bygga något stort.

Det låter dock klokt att fråga efter vad besökarna vill ha, då blir fler intresserade. Det ska bara gå att genomföra också 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: