Annons:
Etiketterköpessäljesbytes
Läst 2643 ggr
Wanzel
10/10/13, 12:04 PM

K: Alpacasso/Arpakasso alpackor!

Hejhej!
Jag är ute efter att köpa alpacasso alpackar i diverse olika storlekar. Är inte ute efter några speciella färger/serier. Det är inget krav att papperslappen ska finnas kvar, men de ska vara i gott skick.

Så om någon har en eller flera alpackor som ni vill sälja, skicka gärna ett mail till wanzelj@gmail.com, då jag kollar mailen oftare än ifokus 😛

Annons:
AnnaMoonshadow
10/10/13, 3:24 PM
#1

åh de är så söta! Jag vann en superstor gul när jag var i Tokyo i sommras, tyvärr är den inte till salu 😛Happy hunting!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Wanzel
10/10/13, 3:26 PM
#2

De är ursöta! Har ett gäng påväg som jag har beställt, så helt utan är jag inte! Men tänkte kolla här ändå :)

[Victoria93]
10/10/13, 5:47 PM
#3

men gud, samlar ni på små alpackor? Hur många har trådskrivaren??

Söta var de i alla fall!! 😎

Wanzel
10/10/13, 5:48 PM
#4

#3 Jag håller på att börja samla! Just nu har jag "bara" 4 små, på 12cm. Men jag väntar på massa paket, som tillsammans innehåller 13 stycken 😊

[Victoria93]
10/10/13, 5:52 PM
#5

#4 Oj 14! En skulle man ju vilja ha i alla fall..men har inte ens plats i min lägenhet för min Rilakuma björn utan att den kommer hamna på golvet så blir nog inget…men sjukt söta! :)

Wanzel
10/10/13, 6:01 PM
#6

#5 Eh jo, plats är det inte gott om här heller! Har ett stort Rilakkumagosedjur som jag delar säng med när killen inte är här 😉

Annons:
[Victoria93]
10/10/13, 6:39 PM
#7

haha, min sambo och min hund tar upp platsen i min säng så att den ska ligga där blir det inte tal om ;P

Hur mychet har du fått betala för allting??

Wanzel
10/10/13, 6:43 PM
#8

#7 När min kille är hos mig så får Rilakkuma ta hans plats! Blir så tomt annars 😛

För alla 13, inklusive frakt så har det gått på runt 2800:-
Och det är väl.. ja.. en hel del pengar. Men om man kollar på mängden alpackor, och storlekarna på en del av de, så kan jag tycka att det är okej. Ibland får man lägga lite pengar på sådant man samlar på!

Men kommer ju inte alltid beställa från den summan. Blev bara en hel del nu i början. Har väntat på att få tag dessa i två år, så det blev att jag beställde lite fler 😂

Wanzel
10/27/13, 11:28 AM
#9
Upp till toppen
Annons: