Annons:
Etikettermatdryck
Läst 7712 ggr
Magikatten
10/10/13, 1:07 AM

Bubble tea i Täby centrum

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det har nyligen öppnat en s.k bubble tea - bar i täby centrum :) Alla möjliga smaker och kombinationer finns att välja på, supergott! För er som inte vet är Bubble tea ett fenomen som ursprungligen kommer från taiwan, men har blivit populärt i hela asien. Det trendar även i usa och england. Drycken är som en mjölkaktig smoothie med tebas, den är ofta smaksatt med frukt och i botten ligger det som geleliknande godiskulor gjorda på stärkelse. För mer ingående fakta om bubble tea är det bara att googla. I vilket fall som helst så finns det nu att köpas på "bobo tea" mittemot jack&jones i täby c. Men bristen på kunder är oroväckande, så skynda er dit och smaka innan det bommar igen!

Annons:
sanna91
10/10/13, 1:47 AM
#1

Såg fruktansvärt gott ut, det måste jag testa nästa gång jag ska till Täby! :)

AnnaMoonshadow
10/10/13, 9:36 AM
#2

åhh, det är så roligt att dricka! hade jag bott nära hade jag lätt tagit mig dit!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Victoria93]
10/10/13, 10:15 AM
#3

Ser gott ut..men orkar inte åka till täby bara för att dricka bubbelte…lat som man är orkar man inte åka i 40 min :P

[NinaCrown]
10/10/13, 4:19 PM
#4

Har länge velat testa, men blir lite svårt när man bor i en helt annan stad 😛

Apootie
10/11/13, 12:05 PM
#5

Verkar som att de öppnat något liknande på Järntorget i Göteborg! Men har inte förstått vad det är :D

Upp till toppen
Annons: