Annons:
Etikettsajten
Läst 665 ggr
Calcifer
2013-10-01 19:06

Vilka artiklar vill ni läsa?

Hej alla medlemmar!

Jag har precis blivit Medarbetare på denna fina sidan och har precis flyttat till Tokyo. Jag tänkte att jag skulle höra vad ni vill läsa om. Om det är något speciellt ställe i Tokyo ni vill jag ska besöka, ta bilder av, berätta mer om. Naturligtvis så sker ju allt i mån av tid, men jag tar jättegärna förslag!

Allt från större grejer, t:ex så ska jag besöka Tokyo Disney framöver. Och sedan till mindre grejer - som spännande Japansk mat och recept, eller sådana saker.

Det bor några Japaner i mitt hus också, så jag kan säkert ställa frågor till dem om ni vill veta något mer specifikt.

Jag har som sagt precis blivit Medarbetare och vill gärna hjälpa till att liva upp sajten lite med nytt material, men det är så svårt att komma på idéer själv om vad jag kan skriva om. Så jag tänkte att jag slänger ut en förfrågan ifall det är något speciellt ni är intresserade av. Det spelar ingen roll vad det är alls.

Kommentera gärna med idéer om ni har några! :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Lumina - 留美奈
2013-10-01 20:04
#1

Jag har inte något så här på rak arm, men kommer något upp kommer jag med all säkerhet att vända mig till dig om det. 👍

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

Calcifer
2013-10-01 20:05
#2

#1 Går fint det! :D


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Akane-chan-danna]
2013-10-02 18:59
#3

Jag skulle gärna vilja se nån artikel eller nåt om alla konstiga/roliGA restauranger och cafeer som finns i Japan :D

Ex. Maid café, host club, cosplay café :3

Calcifer
2013-10-02 20:30
#4

#3 Jag planerar att besöka cafét med Alice i Underlandet tema när jag har tid, då kommer det definitivt en artikel om det! Men ska kolla upp dina förslag också. :D


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Akane-chan-danna]
2013-10-02 20:52
#5

#4 Men nu älskar jag dig ju

Calcifer
2013-10-02 20:56
#6

#5 Hahaha, ok, vilken ära!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
AnnaMoonshadow
2013-10-03 07:54
#7

#4 åhh! jag har varit på alice-resturang, det var jättemysigt 😉

kanske skulle du kunna göra några undervinsings-artiklar med? t.ex. hur man köper/fyller/reser med ett passmo/suica-kort? med fina bilder m.m. så klart 😃  Det var en tanke jag själv hade när jag var iväg men jag fick aldrig tid till det

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Calcifer
2013-10-03 11:39
#8

#7 När det gäller Suica-kort kan jag definitvt köra. Kan även skriva en artikel om att skaffa telefon i Japan då jag precis gjort det. Men du, jag kör på att få ihop en lååååång artikel om allt man ska tänka på om man vill studera i Japan. :)

Fast vid närmare eftertanke blir det nog en artikelserie, höhö.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

AnnaMoonshadow
2013-10-03 14:59
#9

#8 haha det låter toppen det :D alltihopa! bara att hojta om du behöver hjälp med något

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: