Annons:
Etikettövrigt
Läst 841 ggr
Calcifer
2013-10-01 19:01

Intervjuad av Japanskt tv-program.

Började min karriär här i Japan med att bli intervjuad för ett Japanskt tv-program. De frågade en massa saker om varför jag åkt hit, om jag varit här tidigare, osv. Sen när jag berättat om att jag ska studera Japanska och att jag precis flyttat hit fick han syn på mina tatueringar och ställde en massa frågor och jag fick stå ut med att kameramannen zoomade in mina tatueringar rätt rejält. 😂

Därefter frågade han om mina piercingar i läppen och näsan, och frågade om jag hade fler. Varpå jag svarar att jag har hål i tungan också. Då fick jag stå med tungan ute i typ två minuter medan de alla glodde fascinerat och kameramannen zoomade in ordentligt. 🤪

Tyvärr vet jag inte vilket program det är så kommer väl förmodligen inte se det, men tyckte det var roligt ändå. Tyckte även det var roligt att de var flera grupper som gick omkring på flygplatsen och alla gick fram till mig och min kompis så jag fick upprepa flera gånger att jag redan blivit intervjuad. 

Spännande start på livet i Japan!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Lumina - 留美奈
2013-10-01 20:03
#1

Haha… Hysteriskt roligt!

Spännande start, minst sagt! 😃

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

Calcifer
2013-10-01 20:04
#2

#1 Ja eller hur. 😂


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

AnnaMoonshadow
2013-10-02 07:55
#3

haha fullt upp på en gång! du såg nog väldigt exotisk ut eftersom det var dig de kom fram till 😛

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

P3-san
2013-11-05 01:23
#4

Hej hej, hittade igår ett tv program som heter YOUは何しに日本へ?,  som handlar om att de frågar turister på flygplatser varför de kom till Japan och om man ska göra nå specielt så frågar de om de får göra ett reportage om det.

 Låter väldigt likt det du va med om, men jag har ännu inte hittat nån svensk i programmet dock :( när vart du intervjuad ?

Calcifer
2013-11-05 03:15
#5

Det låter som om det skulle kunna vara rätt. Jag blev intervjuad för en månad sedan ungefär. Den 1:a oktober.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

P3-san
2013-11-05 15:44
#6

ok, då är de väl mest logiskt om du är med i denna episode, (13.10.07)  eller möjligen den efter (13.10.14)

Annons:
AnnaMoonshadow
2013-11-07 10:59
#7

haha tror faktiskt jag såg det programmet på tv när jag var i Japan i sommras! Minns en kille som blev tillfrågad flera gånger och som de drev lite med 🙂 annars var det något väldigt lika i alla fall!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

FunkyShrimp
2013-11-22 23:26
#8

vart med om det också. Dem tycker det är kul o intervjua utlänningar.

Upp till toppen
Annons: