Annons:
Etiketterköpessäljesbytes
Läst 738 ggr
AnnaMoonshadow
2013-09-06 08:01

[K] Red River-manga

Hej! jag tänkte kolla om någon på forumet har böcker ur mangaserien Red River som de skulle kunna tänka sig sälja? Jag är kär i den här serien men har inte förens nyligen börjat köpa den på egen hand. Självklart är det i samband med att den tar slut hos förlaget då den är från 2004/2005 om jag minns rätt. Så även om vissa nummer fortfarande går att få tag på så skulle jag även kunna tänka mig att köpa begagnat.

Så någon som har Red River (AKA Anatolia Story) att sälja på engelska?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Biadora
2013-09-07 12:22
#1

Hm, jag har några av dom böckerna. Tror på engelska. Började köpa den så har dom från början men vet inte hur många (i flyttlådor). Är det dom första du är intresserad av eller senare böcker?

AnnaMoonshadow
2013-09-08 20:56
#2

jag har de tre första, plus en i slutet (nr 23), de övriga är jag intresserad av :D speciellt nr 4 som är den näst i tur jag ska ha och som är slutsåld överallt

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Biadora
2013-09-09 10:54
#3

Är rätt säker på att jag har 1-8, kanske några till. Jag återkommer för o kolla om du fortfarande är intresserad den dag jag hittar rätt flyttkartong.

AnnaMoonshadow
2013-09-09 14:23
#4

hehe gör så ^_^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: